اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هلال احمر گیلان:

اتحاد و همدلی زمینه‌ساز توسعه خدمات هلال احمر است

سرپرست جدید جمعیت هلال احمر گیلان گفت: اتحاد و همدلی و وابسته نبودن به حزب و گروه زمینه رشد و توسعه خدمات جمعیت هلال احمر را فراهم می‌کند.

اتحاد و همدلی زمینه‌ساز توسعه خدمات هلال احمر است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، علیرضا خصوصی‌ثانی ظهر امروز در جمع کارکنان جمعیت هلال احمر استان اتحاد و همدلی و عدم وابستگی به حزب و گروه و شفافیت در کار را زمینه‌ساز رشد و توسعه در خدمات این جمعیت برشمرد.

وی با بیان اینکه هلال احمر سازمانی مردم‌نهاد است، اظهار کرد: تمام بخش‌های هلال احمر از جمله داوطلبان، امداد و جوانان با همبستگی و ارائه راهکارهای مناسب می‌توانند به نقطه مطلوب برسند.

سرپرست جدید جمعیت هلال احمر گیلان، با اشاره به اهمیت انعکاس فعالیت‌های بخش‌های هلال احمر، تصریح کرد: روابط عمومی این نهاد باید در اطلاع‌رسانی صحیح، شفاف و به‌موقع از حوزه‌های مختلف و گزارش عملکرد آنها به رسانه‌ها موفق عمل کند.

وی، آگاهی مردم از فعالیت و گستردگی خدمات هلال احمر از جمله امداد رسانی و آموزش‌های لازم برای پرورش نیروهای مجرب را مهم دانست.

این مسئول خاطرنشان کرد: امیدواریم در کنار کارکنان خدوم و پرتلاش جمعیت و کسانی که در خدمت به مردم از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند در ارائه خدمات مطلوب و تحقق اهداف هلال احمر که تسکین آلام بشری و حمایت از جان انسان‌هاست به نحو مطلوب عمل کنیم.

به گزارش فارس، علیرضا خصوصی‌ثانی به تازگی با حکم ابوالحسن فقیه رئیس جمعیت هلال احمر کشور به سمت سرپرست جمعیت هلال احمر گیلان منصوب شده است.

سرپرست قبلی جمعیت هلال احمر گیلان محمدحسن یزدان‌پناهی بود.

انتهای پیام/2300/صا20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول