اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر تفت:

داوطلبان هلال احمر تفت امسال در خانه فرهنگیان جذب می‌شوند

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت گفت: رویکرد امسال جمعیت هلال احمر در شهرستان تفت در زمینه جذب داوطلبان، عضوگیری در خانه‌های داوطلب فرهنگیان است.

داوطلبان هلال احمر تفت امسال در خانه فرهنگیان جذب می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حسین مجیبی، ظهر امروز در مراسم افتتاح خانه داوطلب تخصصی فرهنگیان هلال احمر شهرستان تفت اظهار داشت: تلاش ما نهادینه کردن فرهنگ کمک رسانی در میان اقشار مختلف جامعه، به ویژه اقشار تاثیرگذاری همچون فرهنگیان است.

وی افزود: معتقدیم همه اقشار جامعه باید در برابر حوادث طبیعی و غیرمترقبه آمادگی و آگاهی داشته باشند و در مواقع لزوم بتوانند به امدادرسانی بپردازند.

مجیبی یادآور شد: این آمادگی باید در میان اقشار مختلف جامعه ایجاد شود به همین دلیل جمعیت هلال احمر به صورت دسته و گروهی وارد عمل شده است.

وی تاکید کرد: فرهنگیان اقشار تاثیرگذار جامعه هستند به همین دلیل رویکرد جذب ما امسال، جذب در خانه‌های داوطلبی فرهنگیان هلال احمر است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت بیان کرد: داوطلبانی که عضو خانه تخصصی فرهنگیان تفت می‌شوند، بر اساس توانمندی‌های خود در گروه‌های مختلف تقسیم بندی شده و در مواقع لزوم از ظرفیت آنها استفاده می‌شود.

مجیبی، توسعه و منابع انسانی، اقدامات بشردوستانه و حمایتی، آموزش و فوق برنامه و روابط عمومی و تبلیغات را چهار گروهی عنوان کرد و اعضای خانه تخصصی فرهنگیان جمعیت هلال احمر تفت در قالب آنها دسته بندی می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: خانه داوطلب مکانی است مستقل و مشخص که به صورت اختصاصی به منظور گردهمایی داوطلبان جمعیت هلال احمر برای استفاده بیشتر از ظرفیت داوطلبان برای همفکری، برنامه ریزی و ارائه کمک‌های خیران و خدمات عام المنفعه به اقشار و افراد نیازمند، راه‌اندازی شده است.

مجیبی ادامه داد: با راه‌اندازی خانه داوطلب فرهنگیان جمعیت هلال احمر شهرستان تفت، یکی از برنامه‌ها و استراتژی‌های مهم جمعیت هلال احمر این شهرستان که برقراری اتصال میان نیاز نیازمندان و توان توانمندان است، محقق می‌شود.

پیش از این نیز خانه داوطلب تخصصی خبرنگاران جمعیت هلال احمر در شهرستان اردکان راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/2464/ک30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول