اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌ احمر عنوان کرد

آمادگی هلال ‌احمر برای امدادرسانی سریع‌السیر

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال ‌احمر کشور گفت: جمعیت هلال‌احمر با توجه به تخصص و توان خودرویی و آموزش نیروهای خود آمادگی دارد به طور دقیق و سریع به حادثه‌دیدگان احتمالی در کشور خدمات ارائه کند.

آمادگی هلال ‌احمر برای امدادرسانی سریع‌السیر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل، محمود مظفر در جریان بازدید از مناطق زلزله‌زده اهر به همراه کاروان سلامت هلال‌احمر اردبیل اظهار داشت: جمعیت هلال‌ احمر به ویژه سازمان امداد و نجات آن با برخورداری از نیروهای متخصص، توانمند، جوان و پرشور و نشاط سعی دارد بهترین خدمات را به حادثه‌دیدگان مناطق مختلف ارائه کند که نمونه آن خدماتی بود که یک سال پیش در هنگام زلزله اهر و ورزقان جمعیت هلال‌ احمر از خود به نمایش گذاشت.

وی با یادآوری اینکه در این امدادرسانی کارنامه جمعیت هلال‌ احمر استان اردبیل و پرسنل زحمتکش و پرتلاش آن کارنامه‌ای ستودنی و درخشان بوده است، تصریح کرد: تمام زیرساخت‌های مورد نیاز در مناطق زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی در کمترین زمان فراهم شد تا آسیب‌دیدگان به سرعت مورد مداوا قرار گیرند.

مظفر با بیان اینکه در این حرکت خداپسندانه همت و تلاش هموطنان نیکوکار و خیراندیش ما به ویژه اهالی استان اردبیل ستودنی و غیر قابل انکار بوده است، اضافه کرد:‌ کمک‌هایی که مردم از طریق جمعیت هلال‌احمر و سایر نهادها در حمایت از زلزله‌زدگان ارائه کردند خدماتی قابل توجه و شایسته بوده است.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال ‌احمر خاطر نشان کرد: زلزله سال گذشته استان آذربایجان‌شرقی به دلیل پراکندگی و طول امدادرسانی از حوادث بسیار سخت کشور بود که با بسیج امکانات دولتی و کمک نیروهای مردمی در آستانه فصل سرما زلزله‌زدگان این مناطق ساماندهی شدند.

وی به زلزله‌خیز بودن کشورمان و همچنین منطقه آذربایجان اشاره کرد و ادامه داد:‌ آنچه که در این زمینه قابل توجه و دارای اهمیت بوده امدادرسانی به موقع، سریع و همراه با امکانات و تجهیزات مطلوب بوده که انتظار می‌رود این فرآیند همچنان تقویت شود.

جمعیت هلال ‌احمر استان اردبیل کاروان سلامت خود را به مناطق روستایی زلزله‌زده اهر اعزام کرد تا با توزیع بسته‌های غذایی و بهداشتی بین اهالی برنامه ویزیت رایگان بیماران توسط پزشکان عمومی و تخصصی انجام شود.

فرماندار مشگین‌شهر در این مراسم گفت:‌ در جریان زلزله سال گذشته شهرهای همجوار مشگین‌شهر نظیر اهر و ورزقان سعی و تلاشمان را به کار گرفتیم تا بهترین خدمات را به روستاییان و حادثه‌دیدگان ارائه کنیم.

سید حمید عباداللهی از افتتاح دو پروژه طرح هادی همزمان با هفته دولت توسط بنیاد مسکن شهرستان مشگین در اهر خبر داد.

فرماندار شهرستان اهر نیز با قدردانی از همت و تلاش جمعیت هلال‌احمر استان، شهرستان مشگین و خدمات ارزشمند انجام شده در یک سال گذشته افزود: فداکاری و امدادرسانی مردم استان اردبیل به آسیب‌دیدگان زلزله هیچ وقت از ذهن مردم منطقه ارسباران پاک نمی‌شود.

رضا صدیقی اظهار امیدواری کرد با تزریق اعتبارات مناسب ملی و کمک خیرین به سرعت واحدهای مسکونی روستاییان تکمیل شده و آماده بهره‌برداری شود.

انتهای پیام/62007/ط/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول