اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس خبر داد

اختصاص بیش از 64 میلیون ریال به پروژه‌های عمرانی هلال احمر فارس

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس گفت: در سال گذشته 64 هزار و 300 میلیون ریال در پروژه‌های عمرانی این جمعیت در فارس هزینه شد و بسیاری از آنها در کوتاه‌ترین زمان به بهره‌برداری رسید.

اختصاص بیش از 64 میلیون ریال به پروژه‌های عمرانی هلال احمر فارس

محمدرضا ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: پروژه‌های افتتاح شده سال گذشته این جمعیت شامل مرکز آموزش همگانی، دانشگاه علمی کاربردی جمعیت هلال احمر شیراز، پایگاه امداد و نجات بین‌شهری خفر و جهرم، ساختمان اداری امداد جمعیت هلال احمر ارسنجان و مرکز نگهداری سگ‌های تجسس بوده است.

وی اضافه کرد: محوطه‌سازی ساختمان شماره 2 جمعیت هلال احمر فارس، انبارهای امداد شهرستان‌های نی ریز و گراش، کتابخانه دانشگاه علمی کاربردی جمعیت شیراز و مجتمع فدک نی ریز از دیگر پروژه‌هایی بود که در سال گذشته به بهره‌برداری رسید.

این مسئول با اشاره به اینکه در سال‌های 89، 2 هزار و 510 متر مربع، 90 حدود 5 هزار و 360 متر مربع و در سال گذشته نیز 9 هزار و 455 متر مربع ساخت‌وساز عمرانی داشته‌ایم، گفت: مجموعه شماره 2 جمعیت هلال احمر فارس با دارا بودن مهمان‌سرای شهدای امدادگر با 20 سوئیت مجهز، از امکانات دانشگاهی، آموزشی، پژوهشی نظیر کلاس درس، کتابخانه، مرکز آموزش همگانی، بوفه دانشجویان، سالن آمفی‌تئاتر و کنفرانس برخوردار است.

ابراهیمی بیان داشت: ساختمان معاونت‌های امور جوانان، امور داوطلبان، امداد و نجات و حوزه ستادی و خزانه‌داری این جمعیت نیز به طور کامل نوسازی شده است.

وی با اشاره به اینکه نخستین و مهم‌ترین گام برای پیمودن راه موفقیت، برنامه‌ریزی است، متذکر شد: برای موفقیت فارس باید برنامه‌های راهبردی جمعیت هلال احمر این استان را تنظیم کرده و با برگزاری نشست‌های معاونان، مدیران و کارشناسان در چند ماه متوالی، شاخص‌های این برنامه در حوزه‌های مدیریتی امداد و نجات، داوطلبان، جوانان و آموزش را رصد کرده و به طور مستقیم میزان پیشرفت را مورد ارزیابی قرار دهیم.

انتهای پیام/‌2448/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول