اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان مرکزی:

هلال احمر استان مرکزی برای اهالی روستای زغن‌‌آباد ورزقان سفره افطار پهن می‌کند

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: همزمان با بیست و چهارمین روز از ماه مبارک رمضان، امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان برای 500 نفر از اهالی روستای زغن‌‌آباد ورزقان سفره افطار پهن خواهد کرد.

هلال احمر استان مرکزی برای اهالی روستای زغن‌‌آباد ورزقان سفره افطار پهن می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، محمدرضا زمانی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جمعیت هلال احمر هر ساله در ایام ماه مبارک رمضان در راستای اهداف انسان‌دوستانه خود اقدام به اطعام نیازمندان می‌کند که امسال نیز این طرح را با مشارکت خیران به مرحله اجرا درآورده است.

وی تصریح کرد: امسال نیز این جمعیت در ماه مبارک رمضان با شناسایی افراد نیازمند اقدام به اطعام آنان با مشارکت خیران کرده است که طی آن خانواده‌های نیازمند در سراسر استان زیر پوشش این طرح قرار گرفتند.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان ادامه داد: متأسفانه زلزله سال گذشته ورزقان در استان آذربایجان مشکلات بسیاری را برای اکثر خانوارهای روستایی به وجود آورد که خانواده‌های ساکن در روستای زغن‌آباد از جمله این خانواده‌ها هستند.

زمانی با بیان اینکه در زلزله سال گذشته، روستای زغن‌آباد ورزقان تلفات و خسارت‌‌های فراوانی را دید و طی آن 21 نفر از اهالی این روستا جان خود را از دست دادند، خاطرنشان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سازمان داوطلبان هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مقرر شده هر یک از استان‌ها در یکی از مناطق زلزله‌زده استان‌های آذربایجان شرقی، خراسان و بوشهر در ماه رمضان سفره افطار برپا کنند که در این طرح استان مرکزی همزمان با بیست و چهارمین روز از ماه مبارک رمضان برای 500 تن از اهالی این روستا سفره افطار پهن خواهد کرد.

وی با بیان اینکه این روستا با 100 خانوار جمعیت به عنوان روستای هدف در طرح افطار داوطلبان هلال احمر استان مرکزی قرار گرفته است، اضافه کرد: جمعیت هلال احمر استان با همکاری معاونت داوطلبان هلال احمر استان آذربایجان شرقی و شورای اسلامی این روستا همزمان با بیست و چهارمین روز از ماه مبارک رمضان 500 نفر از اهالی این روستا را اطعام خواهد کرد.

به گفته وی، هزینه‌های اجرای این طرح با مشارکت خیرین تامین خواهد شد.

شهرستان ورزقان در 97 کیلومتری شمال شرق تبریز قرار دارد و روستای زغن آباد از روستاهای بزرگ این شهرستان به شمار می‌رود.

انتهای پیام/87006/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول