اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر اراک:

داوطلبان هلال احمر اراک به اردوهای جهادی اعزام می‌شوند

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اراک از اعزام داوطلبان این جمعیت به اردوهای جهادی خبر داد.

داوطلبان هلال احمر اراک به اردوهای جهادی اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک علیرضا محمودی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همزمان با شب‌های قدر 30 نفر از داوطلبان، خیرین و جوانان عضو هلال احمر شهرستان اراک در قالب طرح جهاد رمضان به مناطق روستایی اعزام می‌شوند.

وی تصریح کرد: طرح جهاد رمضان امسال نیز طبق سال‌های گذشته به مرحله اجرا در می‌آید که شعار امسال این طرح پیشگیری، ایمنی و توانمندی در مناطق روستایی و محروم است.

رئیس جمعیت هلال‌ احمر شهرستان اراک ادامه داد: بر اساس نیازسنجی‌های صورت گرفته مناطق محروم شهرستان خنداب نیازمند مشارکت جوانان بود که به همین منظور این نقطه برای اعزام داوطلبان در نظر گرفته شد.

محمودی با بیان اینکه به منظور اجرای این طرح داوطلبان این جمعیت به 500 خانوار روستایی ساکن در روستاهای این شهرستان خدمات ارائه می‌دهند، گفت: برگزاری کلاس‌های امداد و نجات، کارگاه‌های آموزش خانواده، توزیع بسته‌های بهداشتی و فرهنگی، برگزاری مسابقات ورزشی شامل طناب کشی، کوهپیمایی، فوتبال و بازی‌های بومی و محلی، برگزاری مسابقات نقاشی برای کودکان، جمع‌آوری زباله، رنگ آمیزی و رسیدگی به وضعیت روستا از جمله اقداماتی است که در قالب این طرح به روستاییان خنداب ارائه می‌شود.

محمودی اظهار داشت: طرح اردوهای جهادی در ماه مبارک رمضان با هدف تقویت روحیه ایثار و تعاون در بین اعضای مشارکت کننده در طرح، رویارویی اعضا با واقعیت‌ها و محرومیت‌های روستاییان و توجه و احترام به موازین ارزشی و فرهنگی و آداب و رسوم جامعه روستایی برگزار خواهد شد.

به گفته وی این طرح با مشارکت افراد خیر به اجرا در خواهد آمد.

انتهای پیام/87003/ق20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول