اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل:

دانشگاه جمعیت هلال احمر اهداف بشردوستانه این نهاد را محقق می‌کند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت:‌ راه‌اندازی دانشگاه جمعیت هلال احمر سبب خواهد شد تا اهداف بشردوستانه جمعیت هلال احمر به شایستگی محقق شود.

دانشگاه جمعیت هلال احمر اهداف بشردوستانه این نهاد را محقق می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهرام غیبی ظهر امروز در مراسم معارفه سرپرست دانشگاه علمی – کاربردی جمعیت هلال احمر استان اردبیل اظهار داشت: اهداف متعالی جمعیت هلال احمر اهداف بشردوستانه و خداپسندانه در کاهش آلام مردم و کمک و یاری به نیازمندان و افراد آسیب‌دیده در حوادث مختلف است.

وی عنوان کرد: مدیر موفق مدیری است که در راستای تحقق اهداف جمعیت گام بردارد و در این مهم نفع شخصی خود را لحاظ نکند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل ادامه داد: همین رویکرد که باید منافع جامعه و عموم مردم را بر منافع شخصی ترجیح دهیم قطعاً به موفقیت‌های بیشتر جمعیت هلال احمر کمک خواهد کرد و زمینه تحولی در کارها، برنامه‌ها و اهداف این جمعیت را محقق خواهد کرد.

غیبی یادآور شد: جمعیت هلال احمر علاوه بر وظایف بشر‌دوستانه وظیفه آموزش را نیز بر عهده دارد تا شعار «هر خانه، یک امدادگر»‌ در استان اردبیل محقق شود.

این مسئول تأکید کرد: در این زمینه دانشگاه جمعیت هلال احمر استان اردبیل نیز در جذب و آموزش دانشجویان پیشرفت چشمگیری داشته و ما توانسته‌ایم اهداف واقعی خود را در این حوزه در سایه فعالیت این دانشگاه محقق سازیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل متذکر شد: جمعیت هلال احمر با اعتماد و اتکا به نیروهای نسل جوان بسیار موفق عمل کرده و قطعاً با پایبندی به این نیروها که مخلصانه و متعهدانه در مسیر اهداف آرمانی گام برمی‌دارند شایسته‌تر نیز عمل خواهد کرد.

غیبی افزود: ما در هر صحنه‌ای به جوانان و نیروهای کار‌آمد داخلی تکیه کردیم موفقیت و پیروزی رهین کارهای ما بوده و به یقین در این عرصه نیز با تکیه بر همین توانمندی می‌توان به موفقیتی عظیم دست پیدا کرد.

وی خاطرنشان کرد: در کنار مهارت‌آموزی داوطلبان جوان و جویای نام ما باید به آموزش‌های تئوری و عملی نیز همت کنند که این کار در مجموعه دانشگاه جمعیت هلال احمر امکان‌پذیر خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این مراسم ابراهیم خلیل میکائیل‌وند با حکم مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل به عنوان سرپرست دانشگاه جامع علمی – کاربردی جمعیت هلال احمر منصوب و معرفی شد.

انتهای پیام/62005/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول