اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

دولت یازدهم ادامه‌دهنده خدمات دولت‌ نهم و دهم باشد

استاندار مازندران با اشاره به اینکه مازندران برای رسیدن به ایده‌آل‌ها فاصله دارد، گفت: امیدواریم دولت یازدهم ادامه‌دهنده خدمات دولت‌های نهم و دهم باشد.

دولت یازدهم ادامه‌دهنده خدمات دولت‌ نهم و دهم باشد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، سید علی‌اکبر طاهایی صبح امروز در جلسه شورای اداری بابل در مدرسه خاتم‌الانبیاء این شهر اظهار داشت: مردم مازندران مردم ولایی و انقلابی هستند که چه در دوران دفاع مقدس و چه در خلق حماسه‌های سیاسی نقش موثری در این انقلاب ایفا کردند.

 وی به حضور حماسی مردم در انتخابات 24 خرداد اشاره و تصریح کرد: مشارکت 92 درصدی مردم مازندران در خلق حماسه سیاسی نشان‌دهنده هوشمندی و ولایتمداری مردم این استان برگرفته از بزرگانی است که در این استان زندگی کردند و زندگی می‌کنند.

طاهایی با اشاره با اینکه گام‌های موثر عمرانی در دولت‌های نهم و دهم در مازندران گرفته شد، بیان داشت: مختصات جغرافیایی استان مازندران که برپایه گردشگری و کشاورزی استوار است سبب شد کارهای انجام شده دولت‌های نهم و دهم به اندازه استان‌های دیگر نمود چندانی نداشته باشد.

وی اذعان داشت: کارهایی که در آموزش عالی در استان مازندران انجام شد در کل ایران بی‌نظیر بوده است به طوری که قبلا یک دانشگاه در مازندران وجود داشت در حالی که الان چندین دانشگاه در مازندران در حال فعالیت است.

 طاهایی با اشاره به اینکه مازندران برای رسیدن به ایده‌آل‌ها فاصله دارد، افزود: امیدواریم دولت یازدهم ادامه دهنده خدمات دولت‌های نهم و دهم باشد.

این مسئول اذعان داشت: تا قبل از دولت نهم 20 درصد مازندران از نعمت گاز برخوردار بوده که در حال حاضر با احتساب پروژه‌های در دست اجرا 88 درصد مردم مازندران از نعمت گاز برخوردار هستند.

وی با تقدیر از فرماندار بابل ابراز امیدواری کرد به زودی شاهد افتتاح پروژه‌های نیمه‌کاره مازندران و بابل باشیم.

انتهای پیام/86009/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول