اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان:

زیر‌ساخت‌های طرح مدیریت واحد شهری در دولت فراهم نیست

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در حال حاضر هنوز زیر‌ساخت‌ها و شرایط مورد نیاز برای اجرای طرح مدیریت واحد شهری در دولت فراهم نشده است.

زیر‌ساخت‌های طرح مدیریت واحد شهری در دولت فراهم نیست

ابوالفضل قربانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به یکی از مهم‌ترین طرح‌های اجرایی برای توسعه شهر‌ها اظهار کرد: شورا‌ها و شهرداری‌های موجود در سطح کشور از مدت‌ها پیش به دنبال اجرای طرح مدیریت واحد شهری هستند.

وی به بررسی این طرح در مجلس شورای اسلامی برای اجرا در سطح کشور اشاره کرد و ادامه داد: مراحل مقدماتی برای اجرای طرح مدیریت واحد شهری طی شده و مسئولان باید در راستای اجرایی شدن این طرح در سطح شهر‌ها تلاش کنند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اهمیت و ضرورت اجرای طرح مدیریت واحد شهری تصریح کرد: با اجرای این طرح دولت باید اختیارات خود را در سطح شهر‌ها به شهرداری‌ها و شورا‌ها واگذار کند، اما پس از گذشت سال‌ها از مطرح شدن طرح مدیریت واحد شهری در سطح کشور هنوز این طرح جنبه عملیاتی به خود نگرفته است.

این مسئول با تاکید بر اینکه در حال حاضر هنوز زیر‌ساخت‌ها و شرایط مورد نیاز برای اجرای طرح مدیریت واحد شهری در مجموعه دولت فراهم نشده، اضافه کرد: اجرای این طرح در دولت‌های پیشین نیز مطرح بوده، اما  مدیریت واحد شهری در این دولت‌ها نیز به دلیل وجود مشکلاتی به بار نشسته است.

قربانی با بیان اینکه امیدواریم که طرح مدیریت واحد شهری در دولت آتی اجرایی شود، تاکید کرد: دولت آتی باید زیر‌ساخت‌های اجرای این طرح را به مرور زمان فراهم کند و امیدواریم که مشکلات و موانع موجود از سر راه اجرای این طرح برداشته شود.

وی اجرای طرح مدیریت واحد شهری را یکی از خواسته‌های شورا و شهرداری اصفهان دانست و افزود: در حال حاضر برخی از شهر‌ها از شرایط مورد نیاز برای اجرای این طرح برخوردار نیستند، اما این شهر‌ها باید برای درصدد فراهم‌سازی زیر‌ساخت‌های مورد نیاز برای اجرای طرح مدیریت واحد شهری باشند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان اذعان داشت: وضعیت کلان‌شهر‌ها برای اجرای این طرح نسبت به سایر شهر‌های موجود در سطح کشور بهتر است و به نظر می‌رسد که طرح مدیریت واحد شهری در کلان‌شهر‌ها نسبت به سایر شهر‌های کشور سریع‌تر اجرا شود.

انتهای پیام/63004/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول