اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان ‌شرقی:

مسئولان دولتی کمتر به بیان مشکلات می‌پردازند/ گزارش‌ها نباید یک طرفه باشد

استاندار آذربایجان‌‌شرقی گفت: مسئولان دولتی معمولاً از نکات مثبت صحبت می‌کنند و کمتر به بیان مشکلات می‌پردازند؛ از این رو باید بخش غیردولتی هم حضور داشته باشد و حرف‌های خود را بزند.

مسئولان دولتی کمتر به بیان مشکلات می‌پردازند/ گزارش‌ها نباید یک طرفه باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی ظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان با تأکید بر اینکه باید بخش غیردولتی هم در این جلسه حضور داشته باشد، اظهار داشت: مسئولان دولتی معمولاً از نکات مثبت صحبت می‌کنند و کمتر به بیان مشکلات می‌پردازند؛ از این رو باید بخش غیردولتی هم حضور داشته باشد و حرف‌های خود را بزند.

وی با بیان اینکه گزارش‌ها نباید یک‌طرفه باشد، ادامه داد: حضور بخش‌های غیردولتی کمک می‌کند که با بررسی تمام ابعاد یک موضوع، تصمیمات جامع‌تر و اثرگذارتری اتخاذ شود.

علیرضابیگی از دبیرخانه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان خواست در جلسه بعدی این کارگروه از نمایندگان اتاق تعاون و انجمن کاریابی‌های استان برای حضور در جلسه دعوت کند.

استاندار آذربایجان‌شرقی در بخش دیگری از سخنان خود تحقق تعهد اشتغال و سرمایه‌گذاری استان را نشانه اشراف مدیران این حوزه به موضوعات مختلف دانست و افزود: این دور تند باید ادامه یابد و از تجربیات گذشته به ویژه از تجربه برگزاری چهارمین همایش بین‌المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری به درستی استفاده کنیم. 

وی با تأکید بر اینکه ستاد سرمایه‌گذاری به عنوان نقطه ثقل این موضوع باید تعهدات این همایش را با جدیت پیگیری کند، افزود: ما نسبت به پشتیبانی از سرمایه‌گذاران و جریان سرمایه‌گذاری خود را متعهد و مسئول می‌دانیم.

علیرضابیگی همچنین با قدردانی از تلاش‌هایی که در حوزه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان صورت گرفته، بیان داشت: تعامل و همکاری اعضای کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری موجب شده است که کارها با سهولت پیش برود.

وی، تعامل بانک‌های استان در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغال را نیز مثبت خواند و افزود: قطعاً باید پیگیری‌های لازم صورت گیرد تا سهم تسهیلات استان در سال جاری که با تسهیلات هشت سال گذشته برابر است، جذب شود.

علیرضابیگی تأکید کرد: دستگاه‌های اجرایی نیز باید آمادگی لازم برای پذیرفتن طرح‌های سرمایه‌گذاری و تولیدی را داشته باشند تا سازوکارهای لازم برای شکل‌گیری واحدهای جدید و توسعه تولید و اشتغال فراهم شود.

در این جلسه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی نیز گزارشی از عملکرد کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان ارائه کرد و در ادامه موضوعات مختلف مربوط به این کارگروه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/60002/ذ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول