اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل:

افتتاح‌های شتاب‌زده کارنامه واقعی دولت را زیر سئوال برده است

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: افتتاح‌های شتاب‌زده دولت احمدی‌نژاد در بسیاری از استان‌ها سبب شده تا کارنامه واقعی دولت زیر سئوال برود.

افتتاح‌های شتاب‌زده کارنامه واقعی دولت را زیر سئوال برده است

کمال‌الدین پیرمؤذن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در ماه‌های اخیر شاهد افتتاح پروژه‌های نیمه‌تمام و گاه به ثمر ننشسته بودیم که استان اردبیل نیز از این افتتاح‌ها بی‌نصیب نبوده به طوریکه افتتاح مسکن مهر و برخی از پروژه‌های عمرانی دیگر داد مردم را درآورده و به نارضایتی بسیاری از متقاضیان مسکن و بهره‌برداران پروژه‌های عمرانی منجر شده است.

وی تصریح کرد: در حالی که چند روزی از عمر دولت دهم باقی‌ مانده است شاهد اقدامات و برخی حرکت‌های شتاب‌زده در نقاط مختلف هستیم که این افتتاح‌های نیمه‌تمام قطعاً به ضرر جامعه و اعتمادآفرینی افراد و گروه‌های مختلف می‌باشد.

پیرمؤذن در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در سال‌های اخیر با افزایش قیمت و سرسام‌آور بودن تورم ضربه واقعی به قدرت خرید مردم وارد شده است، خاطر نشان کرد: ‌قدرت خرید کارگران و کارمندان بین 50 تا 70 درصد تنزل یافته و این زنگ خطری است که می‌تواند در جامعه برخی از آسیب‌ها و ناهنجاری‌ها را افزایش دهد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی به لشکر عظیم بیکاران به ویژه فارغ‌التحصیلان دانشگاهی اشاره کرد و ادامه داد‌:‌ در حالی که دولت کمتر از 500 هزار نفر فرصت شغلی در هشت سال ایجاد کرده، شعارهای ایجاد 7.5 میلیون اشتغال را سر می‌دهد که در این بین مردم به خوبی آگاه هستند که واقعیت‌ها آن چیزی نیست که رئیس جمهور ما مدعی آن است که در هشت سال گذشته صورت گرفته است.

وی به مصاحبه اخیر رئیس جمهور با عموم هموطنان از طریق رسانه ملی اشاره کرد و یادآور شد: در این مصاحبه برخی از سخنان و مطالبی مطرح شد که واقعاً تعجب‌آور بود که رئیس جمهور تمام دستاوردهای نظام را در 34 سال گذشته به اسم خود و دولتش تمام کرد و حتی با گریزهای نابجا به مسایل دینی، معنوی و ارزشی سعی کرد با احساسات متدینان بازی کند.

رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل در ادامه سخنان خود بیان کرد: با روی کار آمدن دولت آینده انتظار می‌رود با جلوگیری از کارهای غیرکارشناسی و بدون برنامه تلاش مجدانه در احیای سازمان مدیریت و برنامه صورت بگیرد تا برنامه‌ریزی‌های کشور در طول سال منظم و منسجم انجام شود.

پیرمؤذن گفت: ‌در دیدار اخیر با رئیس جمهور منتخب از دکتر روحانی خواستیم تا به جای دادن وعده‌های بزرگ غیر اجرایی، با دید واقع‌بینانه سعی کند مشکلات و نارسایی‌های مردم را با اولویت حل مشکلات معیشتی، اقتصادی، رفع فساد، تبعیض و افسردگی از ظاهر جامعه و همچنین جایگزین کردن نگاه کارشناسی و مهارتی به جای برخی ارادت‌ها و تملق‌گویی‌ها حل مشکلات مردم را از همین روزهای اول مدنظر قرار دهد.

انتهای پیام/62007/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول