اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر شیروان:

اتاق بحران هلال احمر شیروان راه‌اندازی شد

رئیس جمعیت هلال احمر شیروان از راه‌اندازی اتاق بحران این نهاد خبر داد.

اتاق بحران هلال احمر شیروان راه‌اندازی شد

رمضانعلی مختاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیروان اظهار کرد: اتاق بحران با هدف آمادگی اقلام امدادی برای ورود به سوانح طبیعی و غیر طبیعی و امدادرسانی به موقع و ورود به صحنه در بازده زمانی کوتاه راه اندازی شد.

وی افزود: در این اتاق برخی از امکانات امدادی به چشم می‌خورد برای تجهیز این بخش بیش از 300 میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

مختاری همچنین از آماده بودن استخر شنای این نهاد خبر داد و گفت: این پروژه ورزشی با اعتبار بالغ بر 15 میلیارد ریال در زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع هم‌زمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس جمعیت هلال احمر شیروان از برگزاری طرح همای رحمت با هدف کمک به نیازمندان، بیماران و خانواده زندانیان خبر داد و افزود: بیش از 700 سبد غذایی شامل برنج، روغن، گوشت، ماکارونی، حبوبات، کنسرو، خرما به میزان 420 میلیون ریال بین نیازمندان و جامعه هدف از سوی این نهاد در ماه مبارک رمضان توزیع شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر آن 450 نفر از خیرین و داوطلبین هلال احمر این شهرستان نسبت به برگزاری سفره مهربانی با هدف اطعام نیازمندان روزه دار با هدف حضور نیازمندان بر سر سفره اطعام خیران کرده است که در این حرکت فرهنگی معنوی چهار هزار نفر بر سر سفره اطعام حضور یافتند.

رئیس جمعیت هلال احمر شیروان از برگزاری کلاس‌های تخصصی، حمایت‌های روانی در سوانح ظرف 24 ساعت گذشته با هدف آمادگی امدادگران و نجات گران برای افزایش توان افزایی نیروها و حمایت‌های روانی مصدومان و سانحه دیدگان در حوادث خبر داد و گفت: در این دوره آموزشی بیش از 30 نفر از آقایان حضور داشتند که در پایان گواهی‌نامه تخصصی برای آنان صادر می‌شود.

انتهای پیام/63001/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول