اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فردوس:

روز قدس اهرم قدرت در برابر توسعه‌طلبی رژیم اشغالگر قدس است

فرماندار فردوس روز قدس را اهرم قدرتی در برابر توسعه‌طلبی رژیم اشغالگر قدس دانست و گفت: غفلت از روز قدس می‌تواند برای اسلام و امت‌های اسلامی خسارت آفرین باشد.

روز قدس اهرم قدرت در برابر توسعه‌طلبی رژیم اشغالگر قدس است

محمدرضا رجبی مقدم امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: بیت المقدس به عنوان قبله نخست مسلمانان، در بین امت‌های اسلامی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

وی افزود: به تعبیر امام(ره) مسئله فلسطین یک مسئله اسلامی و دینی و نه یک مسئله ملی یا عربی است و به همین سبب امام مسئله فلسطین را محور اساسی طرح اسلامی، جهانی قرار دادند و روز قدس را روز حیات اسلام و تعیین سرنوشت ملت‌های مستضعف برشمردند.

فرماندار فردوس تصریح کرد: اندیشه محو اسرائیل به عنوان یک طرح استعماری بزرگ که تهدید کننده تمام جهان اسلام است، در بین مسلمانان به عنوان یک اندیشه راهبردی جایگاه ویژه‌ای دارد.

رجبی مقدم یکی از ثمرات ارزشمند نامگذاری جمعه پایانی ماه مبارک رمضان به نام روز قدس را بیداری اسلامی در کشورهای منطقه دانست و یادآور شد: ابتکار ماندگار امام راحل در انتخاب روز قدس ضمن نشان دادن مخالفت همگانی دنیای اسلام با موجودیت رژیم اشغال‌گر قدس، سبب پیوند قلوب مسلمانان و ایجاد انسجام میان آنها شده است.

وی گفت: روند مذاکرات سران سازش کار عراق با اسرائیل همواره محکوم به شکست است و سیاست امام‌‌(ره) در مقابله با آمریکا و اسرائیل یعنی سیاست برخورد قاطعانه و جدی همراه با تحقیر تنها سیاست کارساز و موفق در مقابله با جبهه استکبار جهانی است.

روز قدس اهرم قدرتی در برابر توسعه‌طلبی رژیم اشغالگر قدس است

فرماندار فردوس، روز قدس را اهرم قدرتی در برابر توسعه‌طلبی رژیم اشغالگر قدس دانست و متذکر شد: غفلت از روز قدس می‌تواند برای اسلام و امت‌های اسلامی خسارت آفرین باشد.

رجبی مقدم تصریح کرد: مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی در روز قدس همانند 34 سال گذشته در لبیک به امام راحل و مقام معظم رهبری همگام با سایر ملت‌های مسلمان در حمایت از مبارزات خط مقاومت و محکوم کردن طرح‌های سازگارانه اعلام انزجار خود را از صهیونیست‌های غاصب و حامی سرسخت آنها آمریکای جهان‌خوار اعلام می‌کنند.

وی یادآور شد: در ارتباط با مسئله فلسطین طرح مقام معظم رهبری، یعنی بازگشت آوارگان فلسطینی به سرزمین مادری و انجام رفراندوم تنها حل اساسی و نهایی مسئله به شمار می‌رود.

انتهای پیام/69007/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول