اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تاکستان در مجلس:

شرکت در راهپیمایی روز قدس لبیک به فرمان رهبر است

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی شرکت در راهپیمایی روز قدس را لبیک به فرمان مقام معظم رهبری و ارج نهادن به ابتکار امام خمینی(ره) دانست.

شرکت در راهپیمایی روز قدس لبیک به فرمان رهبر است

رجب رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان، با دعوت مردم این شهرستان به حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس، اظهار داشت: مسئله فلسطین داغی 60 ساله است که توسط آمریکا استکبار جهانی و فرزند نامشروعش رژیم صهیونیستی بر دل مسلمانان جهان نشسته است.

وی افزود: مسئله فلسطین و قدس امروز از مسائل اساسی دنیای اسلام و بشریت است که نمی‌توان نسبت به آن بی‌توجه بود.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از آغاز انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره)‌ و پیروزی آن تا امروز شاخصه‌هایی این انقلاب اسلامی ایران را جهانی کرده است که یکی از آنها همین حمایت جمهوری اسلامی ایران از مردم مظلوم فلسطین می‌باشد.

رحمانی تاکید کرد: امروز دنیا دریافته است که ایران به عنوان ام‌القرآء اسلامی پرچم دفاع از مستضعفان و همچنین مردم مظلوم فلسطین را به دوش می‌کشد.

وی ضمن دعوت از مردم شهرستان تاکستان و همچنین دیگر نقاط استان قزوین به حضور باشکوه و دشمن‌شکن در راهپیمایی روز قدس خاطرنشان کرد: شعار از نیل تا فرات تنها گوشه‌ای از آینده جنایتکار رژیم صهیونیستی را نشان می‌دهد چرا که رژیم صهیونیستی می‌خواهد همه ذخایر دنیای اسلام را ببلعد.

رحمانی تصریح کرد: باید این روز را گرامی داشته و با تمام توان از جهانیان برای لبیک گفتن به فریاد مظلومانه فلسطینی‌ها دعوت کنیم.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به صحبت‌های شهید مطهری پیرامون فلسطین و رژیم اشغالگر قدس عنوان کرد: پیکر پیامبر اسلام(ص) به خاطر این ظلمی که به اسلام می‌شود در قبر می‌لرزد.

وی تاکید کرد: باید با حضور در راهپیمایی روز قدس به فرمایش مقام معظم رهبری لبیک گفته و این ابتکار امام راحل را ارج بنهیم.

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:‌ تظاهرات روز قدس در سراسر جهان مانند سیلی بنیان‌افکن می‌تواند رژیم صهیونیستی را به نابودی بکشاند.

وی تصریح کرد:‌استان قزوین با دارا بودن شهدای عظیم‌الشانی چون بابایی و لشکری و همچنین رجایی و ابوترابی در این خصوص نیز مانند دیگر صحنه‌های انقلاب حضوری پرشور خواهد داشت.

وی در خاتمه به حمایت از خط مقدم جبهه مقاومت یعنی سوریه از سوی مردم و مسلمانان تاکید کرد.

انتهای پیام/2667/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول