اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه خانواده‌های شاهد و ایثارگر خوزستان به مناسبت روز قدس

روز قدس، روز خروش علیه اشغالگری رژیم صهیونیستی است

خانواده‌های شاهد و ایثارگر خوزستان در بیانیه‌ای روز قدس، روز خروش و جوشش تمامی ملت‌های آزاده و مسلمان بر علیه جرثومه فاسدی است که بخشی از سرزمین‌های اسلامی را به ناحق تحت سیطره خود قرار داده است عنوان کردند.

روز قدس، روز خروش علیه اشغالگری رژیم صهیونیستی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، خانواده‌های شاهد و ایثارگر و اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس بیانیه‌ صادر کردند.

در این بیانیه آمده است: روز قدس، روز خروش و جوشش تمامی ملت‌های آزاده و مسلمان بر علیه جرثومه فاسدی است که به عنوان عامل و دست نشانده استکبار جهانی، بخشی از سرزمین‌های اسلامی را به ناحق تحت سیطره خود قرار داده است.

در بیانیه خانواده‌های شاهد و ایثارگر و اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان تصریح شده است: مسجد الاقصی، پایگاه عروج پیامبر رأفت، عشق و محبت، سال‌های سال است که در چنگال شیطان‌صفتان و شیطان‌پرستان، گرفتار شده است، تا اهرم و ابزاری باشد برای نفاق افکنی و شرارت و زدودن وحدت، صلح و آرامش در سرزمین‌های اسلامی.

خانواده‌های شاهد و ایثارگر و اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان در بیانیه خود به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس آورده‌اند: امروز، همه دنیا شاهد است که رژیم غاصب و اشغالگر قدس، تنها در پی ایجاد تفرقه بین امت واحده اسلامی است و برای تحقق این هدف شوم و نامیمون، جنگ و برادر کشی را، همچنان ناجوانمردانه توسعه می‌دهد.

این بیانیه می‌افزاید: رژیم بی‌مایه و سست بنیانی که در کارنامه ننگین خود، چیزی جز غصب سرزمین مظلوم فلسطین و کشتار و آواره ساختن مردم بی‌پناه و نسل‌کشی و شکنجه و آزار و ویرانی و پایمال کردن حقوق مردم مظلوم و بی‌دفاع حرفی برای گفتن ندارد، سال‌هاست که ساکنان و صاحبان اصلی این مناطق را در لهیب انفجار و کشتار و وحشت و ناامنی گرفتار نموده است و با حضور نامشروع خود، بدنبال آن است که منافع صهیونیسم جهانی را به هر قیمت ممکن، با قتل، کشتار دسته جمعی، خونریزی و هتک حرمت انسان‌های بی‌گناه و بی‌دفاع حاصل نماید.

خانواده‌های شاهد و ایثارگر و اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان در بیانیه خود، روز قدس را یادگار باارزش و ماندگار امام راحل (ره) دانستند و افزودند: این روز فرصتی مغتنم برای مسلمانان سراسر جهان است که خشم، نفرت و انزجار خود را نسبت به رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان غربی و عربی آن‌ها فریاد بزنند.

در این بیانیه تاکید شده است: بر ماست که برای دفاع از حقوق مستضعفان مسلمان جهان، با تمام توان خود به رفتارهای خصمانه استکبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی اعتراض نموده و در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان، همدلی، حمایت و همسویی خود را با حرکت‌های کفرستیزانه اعلام نماییم.

در پایان این بیانیه؛ خانواده‌های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران، کارکنان و خادمین بنیاد شهید وامور ایثارگران خوزستان تاکید کرده‌اند: در روز جهانی قدس، هم‌صدا و همراه با قشرهای مختلف مردم روزه‌دار و مؤمن، ضمن حضور گسترده در راهپیمایی این روز بزرگ و ابراز انزجار از رفتارهای ضد حقوق بشری جنایتکاران، حمایت از آزادسازی قدس شریف را فریاد خواهیم زد.

انتهای پیام/72010/ط/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول