اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با فارس عنوان شد

اعلام مسیر راهپیمایی روز قدس در شاهین‌دژ

فرماندار شاهین‌دژ گفت: راهپیمایی روز قدس در شهرستان شاهین‌دژ از میدان معلم آغاز شده و در میدان فرمانداری سابق دوام خواهد یافت.

اعلام مسیر راهپیمایی روز قدس در شاهین‌دژ

بهروز بهروزی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز دفاع از بیت‌المقدس و سرزمین فلسطین توسط بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام راحل نام‌گذاری شده که مردم ایران اسلامی هر ساله این روز را گرامی داشته و مردم شهرستان شاهین‌دژ نیز باشکوه‌تر از سال‌های قبل در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور حداکثری داشته و با حضور گسترده خود از مردم مظلوم فلسطین حمایت خواهند کرد.

بهروزی افزود: راهپیمایی روز قدس، نشان از وحدت و همدلی مردم جهان اسلام در حمایت از فلسطین و آزادسازی قدس است.

وی با اشاره به اهداف روز جهانی قدس و آرمان آزادی فلسطین خواستار حضور یکپارچه و گسترده مردم روزه‌دار شهرستان شاهین‌دژ در این راهپیمایی عظیم شد.

بهروزی خاطرنشان کرد: مردم ایران به عنوان متولّیان روز قدس سرمشق سایر ملت‌ها هستند.

وی با بیان اینکه روز قدس یکی از بزرگ‌ترین مناسبت‌های ملی و مذهبی به شمار می‌رود، اعلام کرد: این روز، روز پیوند همه مسلمانان و آزادیخواهان جهان است.

بهروزی تصریح کرد: مردم با بصیرت و هوشیاری که در طول 33 سال گذشته داشته‌اند سعی کرده‌اند بر اهمیت حضور خود در صحنه‌های مختلف صحه بگذارند و امسال نیز مردم با حضور پرشور خود این حرکت را دو چندان خواهند کرد.

وی افزود: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس زمینه‌ساز تداوم نام و یاد فلسطین در اذهان جهانیان است.

بهروزی یادآور شد: راهپیمایی روز قدس در روز 11 مرداد ماه قرار گرفته و در شهرستان شاهین‌دژ نیز راهپیمایی روز قدس از میدان معلم آغاز شده و در میدان فرمانداری سابق دوام خواهد یافت.

وی قرائت قطعنامه، حضور اقشار و صنوف با پلاکارد مشخص و به آتش کشیدن پرچم اسرائیل و آمریکا را از برنامه‌های اجرایی در طول راهپیمایی روز جهانی قدس برشمرد و تصریح کرد: در پایان راهپیمایی سخنرانی در خصوص روز جهانی قدس، اهمیت آن و غده سرطانی اسرائیل انجام می‌شود و در برنامه‌ها نیز اعلام آمادگی برای کمک و دفاع از آرمان فلسطین انجام می‌شود.

انتهای پیام/61005/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول