اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با فارس عنوان شد

اعلام مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در سلماس

فرماندار سلماس گفت: راهپیمایی روز قدس ساعت 11:30 روز جمعه 11 مرداد ماه، از مقابل مسجد جامع این شهرستان آغاز شده و به سمت مصلی شهرستان سلماس ادامه می‌یابد.

اعلام مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در سلماس

مرتضی نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه ضمن دعوت همه اقشار مردم به حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: مردم آزادیخواه شهرستان سلماس همانند سال‌های گذشته به طور گسترده در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کنند تا ضمن لبیک به فرمایش رهبری، از برادران دینی خود در فلسطین دفاع کنند.

وی تصریح کرد: اهمیت شرکت مردم در راهپیمایی روز قدس بر هیچ‌کس پوشیده نیست، که البته حساسیت این موضوع در سال‌های اخیر بیش‌تر شده است.

وی خاطرنشان کرد: امسال دشمنان اسلام و استکبار جهانی با طرح مسائل سوریه، حماس و مصر در صدد کم‌ اهمیت جلوه دادن مقاومت مسلمانان هستند، که البته مردم با حضور پرشور خود نشان می‌دهند که همواره در مسیر دفاع از حقوق پایمال‌شده برادران دینی خود قیام می‌کنند.

نظری اعلام کرد: روز جهانی قدس زمینه‌ای برای نشان دادن وحدت و انسجام ملت‌های مسلمان و تجدید بیعت آنان با آرمان‌های امام راحل است.

وی با اشاره به آیات قرآنی متعدد، خاطرنشان کرد: خداوند متعال در قرآن کریم قیام در برابر ظالمان را جایز دانسته و دفاع از حقوق مظلومان را وظیفه‌ای برای مسلمانان عنوان کرده است.

نظری روز قدس را نماد همبستگی مسلمانان با ملت مظلوم فلسطین عنوان و تصریح کرد: با توجه به فرموده مقام معظم رهبری و توصیه اکثریت مراجع تقلید مبنی بر حضور یکپارچه مردم در راهپیمایی فردا، شایسته است مردم دین‌مدار ایران اسلامی شرکت در راهپیمایی روز قدس را یک فریضه دینی دانسته و آن را با نیت جلب رضای الهی به جای آورند.

نظری با تأکید بر خلق حماسه در سال جاری افزود: مردم فهیم ایران اسلامی با شرکت گسترده در انتخابات ریاست جمهوری حماسه سیاسی را خلق کردند که البته حضور پرشور مردم در راهپیمایی فردا می‌تواند تکمیل‌کننده حماسه سیاسی شده و لبیک به فرمان امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری شود.

وی از برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای برگزاری مراسم باشکوه روز قدس در شهرستان سلماس خبر داد و گفت: راهپیمایی روز قدس ساعت 11:30 روز جمعه 11 مرداد ماه، از مقابل مسجد جامع این شهرستان آغاز شده و به سمت مصلی شهرستان سلماس ادامه می‌یابد.

فرماندار سلماس از برپایی نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی در ارتباط با روز قدس در مصلی شهرستان سلماس خبر داد و افزود: این نمایشگاه با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و سپاه شهدای این شهرستان همزمان با روز قدس در محل مصلی برپا می‌شود.

انتهای پیام/61006/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول