اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیام مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار همدان:

ای قدس، گام‌های استوارمان در راه است

نماینده ولی فقیه و استاندار همدان در پیامی مشترک به مناسبت روز جهانی قدس اعلام کردند: ای قدس، گام‌های استوارمان در راه است تا در سال حماسه حضور طوفانی باشیم غرنده بر پیکره متزلزل صهیونیسم.

ای قدس، گام‌های استوارمان در راه است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، نماینده ولی فقیه در استان همدان و استاندار همدان به مناسبت روز قدس پیام مشترکی را صادر کردند.

در این پیام آمده: سلام بر قدس، پاره تن اسلام، سلام بر امام روح‌الله تعیین‌گر جمعه آخرین از ضیافت رمضان به عنوان روز جهانی قدس، که بر کالبد بی‌رمق انتفاضه فلسطین و دیگر بلاد اسلامی جنبشی نوین آفرید و قدس و انتفاضه را از انزوا در آورد و آن را بعدی جهانی بخشید که نویدبخش افول استکبار و اضمحلال صهیونیسم در قرن حاضر شد.

در ادامه می‌خوانیم: اینک که شاهد بیش از 6 دهه مقاومت و پایداری برای رهایی فلسطین و قدس عزیز از چنگال دژخیمان خون‌آشام رژیم اشغالگر و سکوت و مساعدت ننگینی سران حاکم بر بلاد عربی با استکبار و رژیم صهیونیسم هستیم، برماست که با تأسی به قرآن کریم و لبیک به ندای امام روح‌الله و پیروی از رهبری فرزانه و بصیر و تعهد به ارواح طیبه شهدا  در عصر بیداری امت‌ها و همسو و همصدا با سایر ملل، وجودمان را قطره‌ای از اقیانوس بیکران امتحان کنیم تا سیلی بنیان برانداز بر خانه عنکبوتی استکبار جهانی و  رژیم اشغالگر و ایادی حقیرشان در منطقه باشیم.

بخش پایانی پیام می‌افزاید: ای قدس، گام‌های استوارمان در راه است تا در سال حماسه حضور طوفانی باشیم غرنده بر پیکره متزلزل صهیونیسم....

وعده‌گاه ما جمعه آخرین از رمضان کریم 11/5/92 ساعت 11 صبح در میادین مرکزی شهرها و روستاهای استان.

انتهای پیام/89002/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول