اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی معاون فرماندار فریدن عنوان شد

اعلام مسیر حرکت راهپیمایی روز قدس در شهر داران

معاون فرماندار فریدن مسیر حرکت راهپیمایی روز قدس در شهر داران را اعلام کرد.

اعلام مسیر حرکت راهپیمایی روز قدس در شهر داران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان فریدن، علیرضا گوهری صبح امروز در جمع مسئولان و روسای ادارات فریدن به مقایسه وضعیت رژیم اشغالگر قدس قبل از انقلاب اسلامی و پس از آن تدبیر حکیمانه بنیانگذار جمهوری اسلامی در نام‌گذاری این روز بزرگ و تاریخی اشاره کرد و اظهار کرد: رژیم اشغالگر صهیونیستی که در جنگ 6 روزه، کشورهای عربی را شکست داد و شعار نیل تا فرات را سر می‌داد امروز در حال اضمحلال است.

وی افزود: شرکت در راهپیمایی روز قدس تقویت اسلام و عدم توجه تضعیف اسلام است.

معاون فرماندار فریدن، حضور در این راهپیمایی را به منزله دفاع از حق مظلوم در کنار مسلمانان مصر، سوریه، فلسطین و کشورهای اسلامی منطقه دانست و افزود: امت همیشه در صحنه فریدن هم دوشادوش ملت مسلمان ایران اسلامی در این روز عزیز با زبانی روزه و دلی روشن از انوار شب‌های قدر در پیروی از امام راحل (ره) و فرامین رهبری عزیز و وصیت نامه‌های شهدای گرانقدر با حضور در راهپیمایی تحرکات دشمن در کشتار مسلمانان را محکوم کرده و خواهان آزادی قدس شریف و کشورهای منطقه از استعمار غرب به ویژه اسرائیل غاصب هستند.

وی به شروع راهپیمایی راس ساعت 11.30 صبح جمعه اشاره کرد و تاکید کرد: در شهر داران مسیر حرکت از جوار گلزار مطهر شهداء(لاین جنوبی بلوار آیت الله طالقانی) آغاز و در مسیر بلوار طالقانی به سمت میدان شهرداری ـ خیابان شهید بهشتی و مسجد صاحب الزمان(عج) است و با حرکت به محل میعادگاه‌های نمازهای جمعه، قرائت قطعنامه و سخنرانی و اقامه نماز ادامه پیدا می‌کند.

گوهری در پایان اذعان کرد: در بخش بوئین میاندشت با محوریت و هماهنگی بخشدار و امام جمعه شهر و در شهر دامنه شهردار و امام جمعه شهر دامنه است.

انتهای پیام/2301/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول