اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه مشترک امام جمعه و استاندار ایلام:

روز قدس به معنی اطاعت از ولایت است

امام جمعه ایلام و استاندار ایلام با صدور بیانیه مشترکی اعلام کردند: روز قدس یعنی اطاعت از امامت و ولایت.

روز قدس به معنی اطاعت از ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، در بخشی از این بیانیه مشترک آمده است: روز قدس روز اسلام است.

این بیانیه می‌افزاید: روز قدس و جنبش و تحرک و حساسیت جهان اسلام به این مناسبت، یکی از راهبردی‌ترین تدابیر تاریخ اسلام است که عظمت و تاثیرگذاری جهانی و تاریخی آن خود یکی از نشانه‌های عظمت اندیشه الهی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه است.

این بیانیه خاطرنشان می‌کند: روز قدس نماد یک عکس‌العمل راهبردی امت اسلام در مقابل یک اقدام راهبردی نظام سلطه در استقرار رژیم اشغالگر قدس به عنوان غده سرطانی در قلب جهان اسلام است که ماموریت این غده سیطره و استیلای غرب صهیونیستی بر جهان اسلام است که فاز اول آن از اشغال تمام سرزمین‌های مابین نیل و فرات شروع می‌شود.

این بیانیه می‌افزاید: روز قدس یعنی آشفتگی و پریشانی خواب آمریکا و صهیونیست‌ها، روز قدس یعنی اعلام وجود، یعنی اعلام حضور، یعنی لبیک به ندای توحید و عدالت، روز قدس یعنی عزت و آزادی، روز قدس یعنی اعلام حمایت از حیثیت و حقوق برادران مسلمان وهویت اسلام، روز قدس یعنی اطاعت از امامت و ولایت و روز قدس یعنی روز اسلام و روز حیات اسلام و نماد ایستادگی مسلمین و خلاصه روز قدس یعنی هیهات من الذله.

این بیانیه ادامه می‌دهد: ضمن سپاس از درگاه خداوند متعال به برکت بصیرت الهی و معرفت عمومی مردم ایلام اعلام می‌کنیم انشاءلله روز جمعه همچون قطره‌ای در اقیانوس حضور مردم روزه‌دار در راهپیمایی حماسی روز قدس خواهیم بود و یقین داریم انشاءالله مردم ایلام با حضور گسترده خود حماسه دیگری را خلق کرده و یکبار دیگر موجبات رضایت حضرت ولی عصر (عج) و مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را فراهم خواهند آورد.

انتهای پیام/2246/ی/مر3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول