اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دعوت نهادهای استان قزوین برای حضور در راهپیمایی روز قدس

روز قدس همه می‌آییم

نهادها و دستگاه‌های استان قزوین با انتشار بیانیه‌های جداگانه‌ای بر حضور همه اقشار در راهپیمایی روز قدس تأکید کردند.

روز قدس همه می‌آییم

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سازمان اوقاف و امور خیریه، جهاد کشاورزی، مرکز رسیدگی به امور مساجد، اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان و همچنین جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی قزوین با انتشار بیانیه‌های جداگانه‌ای مردم استان قزوین را به حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.

در بیانیه جهاد کشاورزی قزوین آمده است: جهادگران عرصه کار و تلاش همدوش و همگام سایر اقشار مختلف مردم در آستانه روز جهانی قدس، با بنیانگذار این روز بزرگ و معمار کبیر انقلاب اسلامی، تجدید عهد ‌کرده که همواره بر تکلیفی که او بر عهده ما گذاشته، پایبند و استوار باشیم و با حضوری پرشور همراه ملت بزرگ ایران و دیگر ملت‌های مسلمان، آزادی قدس شریف را در روز قدس فریاد خواهیم زد و اطمینان داریم که با فریادهای حق‌طلبانه مسلمانان و سیل خروشان امت اسلامی، روزی آرمان امام راحل (ره) مبنی بر آزادی قدس را به نظاره خواهیم نشست.

همچنین در بیانیه اوقاف و امور خیریه قزوین عنوان شده است: مدیریت، بسیجیان و کارکنان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین و خانواده بزرگ واقفان نیک اندیش و متولیان موقوفات استان به همراه مدیران و هیئت امنا و خادمان بقاع متبرکه استان قزوین ضمن حضوری پررنگ در راهپیمایی روز قدس از مردم فهیم، آگاه و عدالت‌طلب استان قزوین دعوت می‌کند تا در این راهپیمایی عظیم شرکت کنند.

مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین نیز در بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت این روز بزرگ از تمامی مردم همیشه در صحنه خصوصا ائمه مساجد استان و نمازگزاران دعوت کرده است تا ضمن حضور یک‌پارچه در راهپیمایی روز جمعه با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کنند.

همچنین اتحادیه انجمن اسلامی دانش‌آموزان قزوین نیز دانش‌آموزان را به حضور در این راهپیمایی بزرگ و باشکوه دعوت کرده است.

انتهای پیام/2667/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول