اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جامعه اسلامی فرهنگیان خراسان‌رضوی:

روز قدس روز حمایت از مظلومان جهان است

در بیانیه جامعه اسلامی فرهنگیان خراسان‌رضوی به مناسبت روز قدس آمده است: روز قدس روز فریاد آزادی خواهان و حمایت از مظلومان جهان است.

روز قدس روز حمایت از مظلومان جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، جامعه اسلامی فرهنگیان خراسان‌رضوی به مناسبت روز قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: روز قدس روز فریاد آزادی خواهان و روز حمایت از مظلومان جهان، روز حمایت از بی‌پناهان فلسطین است، روز قدس روزی است که امام راحل برای همبستگی بین آزادی خواهان و مسلمانان جهان اعلام کردند؛ قدس روزی است که انسان‌های آزاد و خداپرست علیه صهیونیسم شیطان پرست فریاد بر می‌آورند.

این بیانیه می‌افزاید: روز قدس امسال از اهمیت بسیاری برخوردار است چون صهیونیسم جنایتکار با تمام توان علیه مسلمانان جهان تاخته است و در سوریه حدود دو و نیم سال است که قتل و عام مسلمانان صورت می‌گیرد؛ همان طور که عزیزان ما را در بحرین به خاک می‌کشند شیعیان را در یمن و اقصی نقاط جهان به جرم شیعه بودن می‌کشند مسلمانان را در برمه به قربانگاه شیطان می‌برند.

این بیانیه تصریح می‌کند: مسلمانان را در عراق به دست وهابیون مزدور به شهادت می‌رسانند، انقلاب مردمی مصر را مصادره می‌کنند تا حیات خلوت اسرائیل غاصب به دست آزادگان و انسان‌های ستم دیده بیفتد.

در ادامه این بیانیه آمده است: مسلمانان را در پاکستان و افغانستان به بهانه‌های واهی به خاک و خون می‌کشند، شیعیان را در آذربایجان و قفقاز مورد آزار و اذیت قرار می‌دهند؛ این‌ها و صدها و توطئه دیگر نشان از آن دارد که شیاطین و اعوان و انصارابلیس درصدد تسخیر سنگرهای آزادی‌اند اما خدا با خداجویان است.

این بیانیه ادامه می‌دهد: چه بسا که در نبردهای آخر به ویژه در جنگ های 22 روزه و 33 روزه و فتنه سوریه شکست خورده‌اند و این نشان از آن دارد که بیداری اسلامی و رهبری امام خامنه‌ای به عنوان رهبر بزرگ مسلمانان جهان و آزادی خواهان سبب اتحاد آنان شده و همه یک صدا در کنار هم برای آزادی سنگرهای مسلمانان یک دل شده‌اند.

در این بیانیه آمده است: ما فرهنگیان همگام با سایر اقشار ملت بزرگ ایران و در کنار آنان در روز قدس بر سر صهیونیست‌ها و وهابیون فریاد بر می‌آوریم و از ملت بزرگ ایران نیز دعوت می‌کنیم تا در حرکت میلیونی ایرانیان و سایر آزادی خواهان جهان شرکت کنند.

انتهای پیام/70001/ق/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول