اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چابهار:

روز قدس نماد وحدت شیعه و سنی در چابهار خواهد بود

فرماندار چابهار گفت: مردم شیعه و سنی شهرستان چابهار با حضور گسترده و با نشاط در راهپیمایی روز جهانی قدس، نشان خواهند داد در مبارزه با ظلم و استکبار جهانی و دفاع از حقوق مسلم مردم مظلوم فلسطین یک‌صدا و متحد هستند.

روز قدس نماد وحدت شیعه و سنی در چابهار خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی فرمانداری چابهار، ایرج حیدری اظهار داشت: جبهه نفاق و استکبار جهانی با حربه ایجاد تفرقه و اختلاف در بین ملت‌های اسلامی و جهان اسلام تضعیف و نابودی دین مبین اسلام را هدف گرفته است.

وی تحولات و درگیری‌های مختلف در کشورهای اسلامی از جمله سوریه، عراق و مصر را متذکر شد و گفت: استکبار با برنامه‌ریزی و طرح توسعه‌های مختلف در تلاش است با ایجاد تفرقه و چالش در جامعه اسلامی مسلمانان را از توجه به دشمن اصلی جهان اسلام یعنی رژیم غاصب اسرائیل غافل کند.

فرماندار چابهار تأکید کرد: همه ما باید ضمن هوشیاری و اتحاد در مقابله با دشمن اصلی یعنی رژیم غاصب صهیونیستی، طرح و توسعه‌های حریصانه و اختلاف برانگیز دشمنان را خنثی کنیم.

وی ادامه داد: جامعه اسلامی و به ویژه مردم شیعه و سنی شهرستان چابهار با حضور گسترده و با نشاط در راهپیمایی روز جهانی قدس، نشان خواهند داد در مبارزه با ظلم و استکبار جهانی و دفاع از حقوق مسلم مردم مظلوم فلسطین یک‌صدا و متحد هستند.

انتهای پیام/75004/ط/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول