اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میاندوآب:

راهپیمایی روز قدس بر تداوم مقاومت فلسطینیان می‌افزاید

فرماندار میاندوآب گفت: راهپیمایی روز قدس بر تداوم مقاومت فلسطینیان در برابر رژیم غاصب صهیونیست می‌افزاید.

راهپیمایی روز قدس بر تداوم مقاومت فلسطینیان می‌افزاید

حمید جلالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: روز قدس تنها به مسئله فلسطین و درگیری آنها با اسراییل غاصب محدود نمی‌شود، بلکه این موضوع به همه مسلمانان جهان اسلام و بلکه به همه آزادی‌خواهان عالم مربوط می‌شود و همه باید یک‌صدا علیه آنان اعتراض کنند.

وی ادامه داد: از 34 سال گذشته که حضرت امام خمینی(ره) با درایت تمام جمعه آخر ماه رمضان را به عنوان روز جهانی قدس معرفی کرد، مسلمانان هر سال با درایت و هماهنگی تمام، نسبت به اشغال قدس شریف، یکپارچه و یک‌صدا فریاد اعتراض سر می‌دهند تا به این ترتیب خشم و انزجار خود را از جنایات رژیم صهیونیست نشان دهند.

جلالی با اشاره به دستاوردهای داخلی و خارجی نام‌گذاری جمعه آخر ماه رمضان به عنوان روز قدس، بر لزوم حفظ وحدت دنیای اسلام در شرایط حساس کنونی تأکید کرد و افزود: با توجه به اینکه اکنون دنیا در آشفتگی و تلاطم‌های سیاسی دست‌ و پنجه نرم می‌کند، دنیای اسلام به ویژه نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه وحدت و یکپارچگی، با عنایات الهی و با رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری، توانسته به رشد و توسعه‌های متعدد دست یابد.

وی به تأثیر راهپیمایی روز قدس در ارزیابی‌ها و معادلات جهانی و منطقه‌ای بسیار موثر عنوان کرد و افزود: در شرایط حساس کنونی لازم است همه مسلمانان کشورهای اسلامی به فرمان امام راحل(ره) لبیک گفته و با تمام قوت و نیرو در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند تا دسیسه‌های دشمنان را خنثی کنند.

وی خاطرنشان کرد: راهپیمایی روز قدس، علاوه بر زنده نگه‌ داشتن مظلومیت ملت فلسطین در اذهان مردم جهان، بر تداوم مقاومت آنان می‌افزاید.

جلالی ادامه داد: ما مسلمانان در صورت حفظ وحدت و یکپارچگی و با رهبری مقام معظم رهبری می‌توانیم دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام کرده و حق مظلومان را از ظالمان خبیث بگیریم.

فرماندار میاندوآب با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای برگزاری مراسم با شکوه روز قدس در شهرستان میاندوآب، خاطرنشان کرد: راهپیمایی روز قدس ساعت 11:30 روز جمعه 11 مرداد ماه، از چهارراه شهرداری این شهرستان آغاز شده و با سر دادن شعارهای دشمن‌شکن تا مصلی میاندوآب ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/61006/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول