اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شب‌های قدر

کاشانی‌ها بیش از 112 هزار سی سی خون اهدا کردند

رئیس پایگاه انتقال خون کاشان از اهدای 112 هزار و 500 سی سی خون توسط مردم این شهرستان برای بیماران نیازمند در شب‌های قدر خبر داد.

کاشانی‌ها بیش از 112 هزار سی سی خون اهدا کردند

حسین اعتمادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ‌در کاشان اظهار داشت: در شب‌های قدر 300 نفر از مردم خیر این شهرستان برای اهدای خون به پایگاه انتقال خون مراجعه کردند که از این تعداد 250 نفر موفق به اهدای خون شدند.

وی افزود: یک‌هزار نفر از مردم نیکوکار کاشان از ابتدای ماه مبارک رمضان تا 22 این ماه به پایگاه انتقال خون این شهرستان مراجعه کردند که تعداد 700 نفر موفق به اهدای خون شدند. 

رئیس پایگاه انتقال خون کاشان خاطرنشان کرد: از این تعداد اهدا‌کننده خون طی این مدت در مجموع 315 هزار سی سی خون برای بیماران نیازمند گرفته شد که نسبت به مدت مشابه آن در سال گذشته تفاوتی نداشته است.

اعتمادی عنوان کرد: از 315 هزار سی سی خون اهدا شده توسط روزه‌داران شهرستان کاشان یک‌هزار و 750 واحد فرآورده‌های مختلف خونی تهیه و در اختیار هشت بیمارستان و مرکز درمانی این شهرستان قرار داده می‌شود.

وی در ادامه یادآور شد: طی سال جاری 6 هزار نفر برای اهدای خون به این پایگاه مراجعه کردند که از این تعداد 5 هزار نفر موفق به اهدای خون به میزان 2 میلیون و 250 هزار سی سی خون شدند.

انتهای پیام/2406/ح20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول