اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پایگاه منطقه‌‌ای آموزش انتقال خون آذربایجان‌شرقی خبر داد

کاهش اهدای خون در آذربایجان‌شرقی/ نیازمندی به تمام گروه‌های خونی در آذربایجان‌شرقی

مدیرکل پایگاه منطقه‌‌ای آموزش انتقال خون آذربایجان‌‌شرقی گفت: با وجود مصرف بالای خون در مراکز درمانی و بهداشتی، اهدای این محصول حیاتی در آذربایجان‌‌شرقی کاهش یافته است.

کاهش اهدای خون در آذربایجان‌شرقی/ نیازمندی به تمام گروه‌های خونی در آذربایجان‌شرقی

محمدرضا خلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: با توجه به گرمای هوای بی‌سابقه که امسال اتفاق افتاد تعداد اهدا کنندگان خون در دو هفته اول ماه مبارک رمضان در آذربایجان‌شرقی کاهش قابل توجهی داشته است.

مدیرکل پایگاه منطقه‌‌ای آموزش انتقال خون آذربایجان‌‌شرقی پیش‌بینی کرد، این کاهش در اهدای خون که به دنبال آن کاهش خون و فرآورده‌های آن اتفاق افتاده در دو هفته باقی مانده به خصوص در شب‌های قدر از سوی مردم نوع دوست استان جبران شود.

خلیلی از هموطنان خواست در این ایام امر خیرخواهانه اهدای خون را در کنار برنامه‌های معنوی خود قرار دهند چرا که اکنون به همه گروه‌های خونی در مراکز درمانی نیاز وجود دارد.

وی در رابطه با اقداماتی که در زمینه سهولت کار برای اهدا کنندگان خون در حوزه مدیریتش انجام داده‌اند، گفت: در شهر تبریز علاوه بر پایگاه‌های آبرسان و چهارراه آخونی در شب‌های قدر پایگاهی در مصلای امام خمینی تبریز مستقر شده و برای ارائه خدمات به هموطنان آماده خواهد بود.

این مسئول از فعال بودن دو پایگاه خونگیری در شهرهای میانه و مراغه نیز خبر داد و اذعان داشت: همه پایگاه‌های انتقال خون مستقر در استان بعد از افطار آماده دریافت خون از اهدا کنندگان است.

انتهای پیام/60002/ن20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول