اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در روز قرار مهربانی صورت گرفت

اهدای خون 100 داوطلب هلال احمر اراک

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اراک از اهدای خون 100 نفر از داوطلبان جمعیت هلال احمر در قرار مهربانی خبر داد.

اهدای خون 100 داوطلب هلال احمر اراک

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، علیرضا محمودی صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: به مناسبت هفتم ماه مبارک رمضان که به نام روز قرار مهربانی نامگذاری شده، 100 نفر از داوطلبان و جوانان عضو این جمعیت با مراجعه به پایگاه‌های ثابت خونگیری سازمان انتقال خون، خون خود را اهدا کردند.

وی تصریح کرد: هر ساله در ماه مبارک رمضان داوطلبان و جوانان عضو هلال احمر با نیت خیرخواهانه نسبت به اهدای خون خود به نیازمندان اقدام می‌کنند که امسال نیز با همکاری صورت گرفته با سازمان انتقال خون اقدام به این کار کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اراک هدف از اجرای این طرح را ترویج و گسترش فرهنگ نوع‌دوستی و فعالیت‌های بشر دوستانه اعلام کرد و گفت: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته سرانه اهدای خون هر داوطلب در اراک از سرانه تعیین شده در این بخش بالاتر است و از این نظر داوطلبان اراک پیشگام هستند.

محمودی اظهار داشت: سازمان انتقال خون، جمعیت هلال احمر را یکی از دستگاه‌های برتر در بحث اهدای خون معرفی کرده است که این افتخار ارزشمندی برای این جمعیت به شمار می‌رود.

وی گفت: این طرح در سال گذشته و همچنین در پی وقوع زلزله آذربایجان نیز به مرحله اجرا درآمد که عده‌ای موفق به اهدای خون نشدند که تلاش داشتیم در سال‌جاری این داوطلبان را در اولویت قرار دهیم.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان اراک تاکید کرد: خوشبختانه این طرح هر ساله با استقبال بسیار بالایی از سوی داوطلبان مواجه می‌شود که امسال نیز شاهد استقبال بسیار خوب این عزیزان بودیم.

انتهای پیام/87004/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول