اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی سازمان انتقال خون خراسان‌رضوی

نشانی پایگاه‌های فعال اهدای خون خراسان‌رضوی در لیالی قدر اعلام شد

سازمان انتقال خون خراسان‌رضوی نشانی پایگاه‌های فعال اهدای خون در این استان در لیالی قدر را اعلام کرد.

نشانی پایگاه‌های فعال اهدای خون خراسان‌رضوی در لیالی قدر اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی سازمان انتقال خون خراسان‌رضوی پایگاه‌های فعال اهدای خون از پنجم تا 9 مرداد ماه اعلام شد.

بنابراین گزارش پایگاه‌های اهدای خون امام رضا (ع) واقع در ابتدای خیابان دانشگاه، امید واقع در خیابان شیرازی ورودی حرم مطهر رضوی واقع در باب الرضا (ع) ورودی حرم مطهر، مهدیه مشهد واقع در خیابان تهران، مهر واقع در نبش ابوطالب 33، شهید کریمی واقع در منطقه قاسم‌آباد بلوار شریعتی 28، میلاد واقع در بلوار استقلال بین استقلال دو و چهار در شب‌های قدر پنجم، هفتم و 9 مرداد ماه از ساعت 21:15 تا دو بامداد و در ششم و هشتم مرداد از ساعت 21:15 تا 1:15 بامداد آماده پذیرش داوطلبان نیکوکار اهدای خون هستند.

در این گزارش ضمن تسلیت پیشاپیش شهادت مولی الموحدین حضرت علی (ع) و همچنین آرزوی قبولی طاعات و عبادات و کسب فیض هموطنان عزیز از شبهای پر فضیلت قدر، از تمام مجاوران و زائران بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) دعوت شده تا با توجه به نیاز به تمام گروه‌های خونی، با مراجعه به پایگاه‌های اهدای خون در نجات جان بیماران نیازمند اهتمام ورزند.

روابط عمومی انتقال خون خراسان‌رضوی با یادآوری نهم مرداد سالروز تاسیس سازمان انتقال خون و روز ملی اهدای خون، ضمن تبریک این مناسبت به تمام داوطلبان خداجوی اهدای خون ابراز امیدواری کرد تا با گسترش فرهنگ اهدای خون در جامعه و نیز همت والای اهداکنندگان ایثارگر خون و تلاش مضاعف کارمندان متعهد این مجموعه عام‌المنفعه، خدمتگزاری به مردم شایسته ایران اسلامی و بویژه شهروندان استان خراسان رضوی و مشهد مقدس به طور روزافزون موجبات رضایت عموم را فراهم کند.

در این گزارش با اشاره به نیاز مستمر به تمام گروه‌های خونی و تاکید بر زمان محدود نگهداری فراورده‌های مختلف خونی از عموم داوطلبان فهیم و فداکار اهدای خون درخواست شده است تا مراجعه به پایگاه‌های اهدای خون را محدود به ماه مبارک رمضان و شبهای قدر نکرده و در ایام مختلف با مشارکت خداپسندانه خویش در تامین کافی فراورده‌های سالم خونی اهتمام ورزند.

در این گزارش اعلام شده که از دهم مرداد تا آخر ماه مبارک رمضان پایگاه‌های فوق به غیر از پایگاه موقت مستقر در مهدیه مشهد، هر شب پس از افطار از ساعت 21:15 تا 1:15 بامداد پذیرای اهداکنندگان خون هستند.

انتهای پیام/70001/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول