اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با انتشار بیانیه‌هایی

احزاب سیاسی قزوین مردم را به راهپیمایی روز قدس خواندند

احزاب و گروه‌های مختلف سیاسی استان قزوین مردم این استان را به شرکت گسترده و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس فراخواندند.

احزاب سیاسی قزوین مردم را به راهپیمایی روز قدس خواندند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، احزاب و گروه‌های سیاسی این استان با انتشار بیانیه‌ای از تمام هموطنان برای لبیک‌گویی به ندای رهبری، دفاع از ملت مظلوم فلسطین و مقابله با رژیم صهیونیستی برای شرکت در راهپیمایی باشکوه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان دعوت کردند.

حزب مؤتلفه اسلامی، جامعه اسلامی فرهنگیان، کانون فارغ‌التحصیلان شبه‌قاره هند، جامعه اسلامی کارگران، کانون هماهنگی انجمن‌های اسلامی کارخانجات، جامعه اسلامی کارمندان، انجمن اسلامی مدیران، جامعه اسلامی مهندسین، انجمن اسلامی پزشکان، جامعه اسلامی ورزشکاران، جامعه حضرت زینب (س)، جامعه اسلامی اصناف و بازار، کانون تربیت اسلامی، انجمن اسلامی اساتید دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)، جمعیت آبادگران جوان و جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی استان قزوین در این بیانیه مردم قزوین را به شرکت پرشور در راهپیمایی این روز بزرگ فراخواندند.

همچنین حوزه علمیه خواهران استان قزوین نیز در بیانیه‌ای جداگانه اعلام کرده است که همگام با ملت شریف و روزه‌دار با محکوم کردن جنایات صهیونیست‌های غاصب، خود را برای شرکت در راهپیمایی روز قدس آماده می‌کند.

این نهاد از مردم استان نیز برای شرکت در این برنامه دعوت کرده است.

انتهای پیام/2667/ق/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول