اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

روز قدس، روز دفاع از مظلومیت مردم فلسطین است

فرماندار شهرستان خلخال گفت: روز جهانی قدس روز دفاع از مظلومیت مردم فلسطین است.

روز قدس، روز دفاع از مظلومیت مردم فلسطین است

هوشنگ محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: سال‌هاست که ظلم ایادی استکبار در قلب فلسطین احساس می‌شود ولی مجامع بشری همچنان نظاره‌گر کشتار فجیع مسلمانان بی‌گناه فلسطینی و آواره شدن آنها هستند.

محمدی گفت: مردم فلسطین و مناطق اشغالی چشم انتظار حضور گسترده مردم و اعلام وحدت مسلمین برای نجات از چنگال غاصبان صهیونیستی هستند.

فرماندار شهرستان خلخال یادآور شد: مگر می‌توان غافل از اوضاع اردوگاه‌های فلسطینی شد و چشم بر این همه ظلم ایادی استکبار و دشمن سر تا پا مسلح اسرائیل بست، کدام وجدان بیدار و هوشیاری خاموش می‌نشیند و صدای ضجه کودکان و زنان فلسطینی را نمی‌شنود، کجایند مجامعی که دم از حقوق بشر می‌زنند.

این مسئول با ابراز همدردی با مسلمانان بی‌دفاع فلسطین تصریح کرد: مردم همیشه در صحنه شهرستان خلخال در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در صف‌های به هم پیوسته در راهپیمایی روز قدس حضور خواهند داشت و یکبار دیگر حمایت قاطع خود را از مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین اعلام خواهند کرد.

فرماندار شهرستان خلخال بیان داشت: همین حضور در صحنه و راهپیمایی‌های مسلمانان است که چراغ هراس در دل دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران را روشن می‌کند چرا که دشمنان از همین وحدت و در کنار هم بودن مسلمانان می‌ترسند.

محمدی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مردم انقلابی ایران همیشه حامی مظلومان دنیا بوده و نشان خواهند داد که مردم فلسطین تنها نبود و اشغالگری و ظلم صهیونیست‌ها را محکوم خواهند کرد.

این مسئول در پایان گفت‌و گوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس را که نماد دفاع از مظلومیت مردم فلسطین دانست و از مردم ولایی خلخال خواست تا با حضور پررنگ خود حمایت خود از زنان و کودکان فلسطینی اعلام کنند.

انتهای پیام/62008/ط20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول