اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بیانیه سازمان بسیج حقوقدانان قزوین به مناسبت روز قدس

روز قدس سرآغاز پایانی بر اشغالگری‌هاست

سازمان بسیج حقوقدانان قزوین با انتشار بیانیه‌ای روز قدس را سرآغاز پایانی بر اشغال و اشغالگری و همچنین رهایی ملت‌ها از چنگال ظالمان و غاصبان جهان دانست.

روز قدس سرآغاز پایانی بر اشغالگری‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در بیانیه سازمان بسیج حقوقدانان قزوین که به مناسبت روز جهانی قدس منتشر شده، آمده است: تردیدی نیست که روز قدس روز اسلام، روز ایران، روز خمینی (ره)، روز رهایی و روز عزت مستضعفان است.

این بیانیه می‌افزاید: امروز با گذشت بیش از 34 سال از پیام تاریخی معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، ضرورت و اهمیت وحدت مسلمانان علیه هر گونه ظلم و استبداد که هم‌اکنون تبلور آن را پررنگ‌تر از گذشته در رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی می‌بینیم، آشکار شده است.

در بیانیه بسیج حقوقدانان، اتفاقات امروز سوریه، مصر، عراق، لبنان، عربستان، افغانستان، میانمار، بحرین و نظایر آن، بخشی از برنامه‌های ظالمانه و غیرانسانی صهیونیست و آمریکای جنایتکار و جیره‌خواران و سرسپردگان آنان خوانده شده است.

در ادامه این بیانیه عنوان شده است: کشتار انسان‌ها، نژادپرستی، حمایت از تروریسم، ظلم به زنان و کودکان و ایجاد اختلاف و فتنه در کشورهای اسلامی تنها بخشی از این خیانت‌ها و جنایات است که روی ظالمان عالم را سفید می‌کند.

بسیج حقوقدانان قزوین در بخش دیگری از این بیانیه با اشاره به اینکه بی شک وحدت و هوشیاری کشورهای اسلامی و جلوگیری از تفرقه و اختلاف در این شرایط حساس، مشت محکمی بر توطئه‌های کنونی استکبار است؛ مواضع خود را برای دفاع از حقوق همه مظلومان جهان به خصوص مسلمانان و مردم مظلوم فلسطین و همه آزادی‌خواهان جهان اعلام کرده است.

این نهاد در بیانیه خود تصریح کرده است که روز جمعه همراه و همگام با ملت سرافراز ایران اسلامی و مردم شریف استان قزوین به صحنه می‌آییم و با تمام توان جنایات استکبار جهانی و ایادی آن را محکوم می‌کنیم.

انتهای پیام/77011/ق/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول