اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه قروه:

روز قدس، اعلام مخالفت همگانی جهان اسلام با موجودیت اسراییل غاصب است

فرمانده سپاه قروه گفت: ابتکار ماندگار امام خمینى(ره) در انتخاب روز قدس، ضمن نشان‏ دادن مخالفت همگانى دنیاى اسلام با موجودیت رژیم اشغالگر قدس، مایه همگرایى در جهان اسلام شده است.

روز قدس، اعلام مخالفت همگانی جهان اسلام با موجودیت اسراییل غاصب است

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، جعفر کاوه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قروه با اعلام این مطلب اظهار کرد اعلام روز قدس تنها براى این هدف نیست که به مسلمانان تأکید شود که تمام توان فرهنگى، تبلیغاتى، سیاسى، اقتصادى، روانى و نظامى خود را در راه آزادى فلسطین به‏کار گیرند بلکه هدف جامع‏ترى که آزادى قدس نیز در درون آن قرار مى‏گیرد، این است که مسلمانان با تمام توان در راه آزادى و نجات همه سرزمین‏هاى اسلامى بکوشند و اجازه ندهند حتى یک وجب از خاک مسلمانان در دست بیگانگان باقى بماند.

وی با بیان اینکه اندیشه مبارزه با صهیونیسم و به ویژه اسرائیل غاصب یکى از پایه‏هاى اساسى اندیشه‏هاى حضرت امام(ره) بود، گفت: این اندیشه تابناک در کمترین زمان ممکن در تمام دنیا انتشار یافت، که این امر صدور انقلاب اسلامی به جهان را به اثبات می‌رساند.

کاوه افزود: امروز در پرتو تدبیر الهی حضرت امام خمینی(ره) تمام مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان در مقابل استکبار جهانی و صهیونیزم بین‌الملل قیام کرده‌اند و انقلاب اسلامی ایران و روز قدس، وجدان‌های خفته و ستمدیده را در جهان اسلام بیدار کرده است.

به گفته وی، نکته قابل توجه برای مسلمان امروزی آن است که ما مسلمانان دستاوردهای روز جهانی قدس را در راستای وحدت مسلمانان پاس بداریم و در مقابل توطئه ایجاد اختلاف شیعه، سنی هوشیارانه بایستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه روز قدس را نمادی برای بیداری اسلامی و نجات قدس و فلسطین عنوان و خاطرنشان کرد: امروز اهمیت این مسئله برای جهان اسلام هویدا شده است و مسلمانان به واسطه ابتکار ارزشمند امام راحل، با بهره‌گیری از فرصت معنوی ماه رمضان، آزادی قدس شریف را فریاد خواهند زد.

وی تصریح کرد: روز قدس امسال به دلیل تحولات جهانی و منطقه ای، به ویژه تحولات سوریه و مصر نقش تعیین‌کننده‌ای خواهد داشت و به همین دلیل دنیای اسلام نباید از این مهم غفلت کند.

کاوه در پایان اظهار داشت: اقشار 16گانه بسیج شهرستان قروه، آماده حضوری پرشور و قاطع در مراسم راهپیمایی روز قدس هستند.

انتهای پیام/79009/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول