اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با فارس عنوان شد

اعلام مسیر راهپیمایی روز قدس در بانه

فرماندار شهرستان بانه گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور در شهرستان بانه رأس ساعت 10:15 صبح از مقابل اداره بنیاد شهید آغاز و بعد از طی مسیر تا میدان امام و جلوی جایگاه ادامه خواهد داشت.

اعلام مسیر راهپیمایی روز قدس در بانه

مسعود منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بانه به اهمیت روز قدس اشاره و اظهار کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس ضمن طرفداری از فلسطین مظلوم حماسه سیاسی دیگری را خلق خواهند کرد.

وی با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی رهبر انقلاب به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اظهار کرد: منظور رهبر انقلاب در نامگذاری امسال با عنوان سال حماسه سیاسی فقط محدود به شرکت گسترده مردم در انتخابات خلاصه نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر چه شاید عمده هدف ایشان از این نامگذاری شرکت در انتخابات باشد، ولی قطعا حضور گسترده مردم  در راهپیمایی روز قدس می‌تواند زمینه‌ساز خلق یک حماسه سیاسی دیگر باشد.

وی تصریح کرد: مسئله فلسطین یکی از مسائل مهم و فراجناحی در جهان اسلام است و شرکت مردم در این راهپیمایی یعنی خط بطلان بر مشروعیت صهیونیزم و حمایت از مردم مظلوم و مسلمان فلسطین خواهد بود.

وی روز قدس را یادگار اندیشه والای حضرت امام دانست و افزود: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با درک و شناخت عمیقی که از صهیونیزم داشت آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز قدس اعلام کردند تا مسلمانان جهان با حفظ اتحاد و همدلی مظلومیت فلسطین را از یاد نبرند و هر چه فریاد در گلو دارند بر سر صهیونیزم و حامیانش بریزند.

فرماندار بانه گفت: راهپیمایی روز قدس در واقع گامی است برای شناساندن ظالمان و می‌تواند زمینه نابودی آنها را فراهم سازد.

وی با بیان اینکه در هر گوشه‌ای از جهان اسلام  فتنه‌ای بر علیه مسلمانان رخ می‌دهد، یقینا دست صهیونیزم جنایت‌کار و آمریکا در کار است، تصریح کرد: اسرائیل  که سال‌هاست به کشتار مردم بی‌گناه و بی‌دفاع فلسطین می‌پردازند افرادی هستند که به جز جرم و جنایت تفکر دیگری در سر ندارند و باید با آنها فقط با زبان زور حرف زد.

منصوری به اهمیت راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و  گفت: مسلمانان جهان امروز باید اختلافات و مسائل جزئی خود را کنار بگذارند و در برابر دشمن اصلی خود که قرآن کریم نیز از آنها بعنوان دشمن اسلام و مسلمین یاد کرده وحدت و اتحاد خود را بالا ببرند.

وی تصریح کرد: ملت‌ ایران با حضور دشمن‌شکن خود در راهپیمایی روز قدس ضمن تحقق حماسه سیاسی، پیام مظلومیت فلسطین را به گوش جهانیان برسانند.

منصوری در پایان با بیان اینکه مردم شهرستان بانه همچون سال‌های گذشته با حضور پرشور خود اعلام آمادگی کامل کرده و روز جمعه حضور گسترده خواهند داشت، ادامه داد: راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور در شهرستان بانه  رأس ساعت 10:15 صبح از مقابل اداره بنیاد شهید آغاز و بعد از طی مسیر تا میدان امام و جلوی جایگاه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/79002/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول