اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله حسینی بوشهری مطرح کرد

حضور پرشکوه آزادگان دنیا در راهپیمایی روز قدس

مدیر حوزه‌های علمیه کشور با تاکید بر لزوم حضور پرشکوه امت اسلامی و آزادگان دنیا در راهپیمایی روز قدس گفت: روز قدس روز حمایت از فلسطین و حزب الله لبنان است.

حضور پرشکوه آزادگان دنیا در راهپیمایی روز قدس

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری به بیان دلایل نامگذاری روز جهانی قدس از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و ویژگی‌های روز قدس امسال پرداخت و اظهار داشت: امام خمینی(ره) با بینش و بصیرت الهی پیش‌بینی می‌کردند که فضای جامعه اسلامی نیازمند انسجام و وحدت در مقابل دشمنان اسلام است.

عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری تصریح کرد: دشمنان دهه‌های متمادی است که ظلم و ستم و بیداد را متوجه ملت مظلوم و ستمدیده فلسطین می‌کنند و قبله اول مسلمانان را به اشغال درآوردند.

مدیر حوزه‌های علمیه با تاکید بر اینکه امروز شاهدیم در هر نقطه‌ای از جهان دست توطئه‌گران رو شده است خاطرنشان کرد: دشمنان در کشورهای اسلامی قصد توطئه و ایجاد چند دستگی دارند.

آیت‌الله حسینی بوشهری با بیان اینکه امسال راهپیمایی روز جهانی قدس از ویژگی خاصی برخوردار است تصریح کرد: ملت‌های آزاده دنیا با حضور در راهپیمایی این روز بزرگ، توطئه و اقدام زشت اتحادیه اروپا مبنی بر قرار دادن حزب الله لبنان در لیست گروه‌های تروریستی را محکوم خواهند کرد.

معاون جامعه و روحانیت جامعه مدرسین حوزه به ویژگی دیگر راهپیمایی روز قدس اشاره کرد و ابراز داشت: حرکت بیداری اسلامی و توطئه‌هایی که در مقابل این حرکت در برخی کشورهای اسلامی در حال رخ دادن است، نیازمند حضور و ابراز انزجار ملت‌های اسلامی از استکبار جهانی دارد.

امام جمعه قم با تاکید بر اینکه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان فرصتی برای اعلام همدلی و همراهی امت اسلامی و نشان دادن اقتدار مسلمانان در برابر دشمنان است ابراز کرد: ملت ایران مانند همیشه با عزمی راسخ و اراده‌ای آهنین، در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرده و خشم مقدس خود را علیه اشغالگران صهیونیستی اعلام می‌کنند.

انتهای پیام/2258/صا/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول