اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه روز جهانی قدس:

اعلام آمادگی پاسداران و بسیجیان استان بوشهر برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس

روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اعلام کرد: ما پاسداران و بسیجیان استان بوشهر همگام و همراه با ملت بزرگ ایران و جهان آمادگی کامل خود را برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس اعلام می‌کنیم.

اعلام آمادگی پاسداران و بسیجیان استان بوشهر برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر به نقل از روابط عمومی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، سپاه امام صادق در بیانیه‌ای تأکید کرده است: بار دیگر روز جهانی قدس و موسم فوران آتش خشم امت اسلام علیه اشغالگران قدس فرا رسید و داغ جانکاه اسارت فلسطین مظلوم تازه گشت.

در این بیانیه آمده است: نزدیک به هفتاد سال است که قدس شریف غیرت و حمیت و مردانگی مسلمین و جمیع آزادگان و رادمردان عالم را چشم انتظار است تا از اسارت پلیدترین جنبندگان عرصه حیات رهایی یابد.

بسیجیان در این بیانیه با اشاره به ناکامی توطئه‌های استکبار جهانی و رژیم اشغال‌گر قدس آورده‌اند: در طول این سالیان دراز توطئه‌های دامنه‌دار استکبار جهانی و صهیونیسم بین الملل در راستای تثبیت موجودیت ننگین اشغالگران فلسطین تمام معادلات منطقه و جهان را تحت‌الشعاع خود قرار داده و تلاش‌های ناکام برای نیل به این نیت شوم به صورت فزاینده به انجام رسیده است.

آنان در ادامه این بیانیه اضافه کرده‌اند: اراده الهی هرگز اشغالگری را بر نمی‌تابد و اشغالگر نه تنها موجودیتی به دست نمی‌آورد؛ بلکه هر قدر برای کسب مقبولیت بیشتر دست و پا بزند، بیشتر غرق می‌شود و این حقیقتی است که امروز بیش از هر زمان دیگری آشکار شده است.

در بیانیه سپاه امام صادق استان بوشهر آمده است: امروز اشغالگران قدس از رهگذر سالها جنایت و وحشی‌گری هیچ دستاوردی جز نفرت عمیق ملت‌ها به دست نیاورده‌اند و آهنگ اضمحلال و نابودی‌شان از همیشه پرشتاب‌تر شده است.

بسیجیان تأکید کرده‌اند: فلسطین پیروز خواهد شد، اما ننگ رسوایی همراه با اشغالگران تا ابد برای سران مرتجع عرب و سردمداران استکبار و صهیونیزم باقی خواهد ماند. تلاش‌های ابتر صهیونیسم برای ایجاد بی‌ثباتی در کشورهای اسلامی هرچند تا مدتی برای جهان اسلام ایجاد زحمت خواهد کرد، اما در نهایت بیداری هرچه بیشتر ملت‌های مسلمان و رسوایی تفرقه‌افکنان را سبب خواهد شد و صهیونیست‌ها هرگز نخواهند توانست حتی با ایجاد تفرقه بین مسلمانان و بی‌ثبات کردن ممالک آنان مشکل مشروعیت خود را حل کنند.

سپاه امام صادق استان بوشهر با تشریح ویژگی‌های روز جهانی قدس در سال‌جاری تصریح کرده است: امسال روز جهانی قدس از اهمیت وی‍ژه‌ای برخوردار است، چراکه اشغالگران قدس تلاش بی‌سابقه‌ای را برای برهم زدن ثبات سیاسی کشورهای اسلامی و منحرف کردن بیداری اسلامی آغاز کرده‌اند، بنابراین بر همه مسلمانان فرض است با درک صحیح اتفاقات، توطئه صهیونیست‌ها را خنثی کنند و بدانند که روز قدس مشت گره کرده و فریاد بلند آنها را به نظاره ایستاده است.

بسیجیان در پایان بیان کرده‌اند: ما پاسداران و بسیجیان استان بوشهر همگام و همراه با ملت بزرگ ایران و جهان ضمن اعلام انزجار همیشگی از غاصبان قدس شریف آمادگی کامل خود را برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس اعلام داشته و همگان را برای شرکت هرچه باشکوه‌تر در این راهپیمایی دعوت می‌کنیم.

انتهای پیام/66006/ذ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول