اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساوه:

روز قدس میراث ارزشمند بینان‌گذار جمهوری ایران است

فرماندار ساوه گفت: روز جهانی قدس به عنوان روز همبستگی بین‌المللی جهان اسلام، روز مبارزه مسلمانان با اسرائیل غاصب برای تعیین سرنوشت مردم فلسطین و میراث ارزشمند بینان‌گذار جمهوری اسلامی ایران است.

روز قدس میراث ارزشمند بینان‌گذار جمهوری ایران است

احمد آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: روز جهانی قدس روز حمایت از ملت‌های مظلوم و روز اعلام انزجار علیه استکبار جهانی و اسرائیل غاصب است و شرکت در راهپیمایی روز قدس وظیفه شرعی و ملی است.

وی بیان کرد: حماسه‌ روز قدس یادآور فریاد رعدآسای امام (ره) است که همچون صاعقه بر سرسفاکان صهیونیست فرود آمده و پژواک آن در جهان به ویژه در کشورهای اسلامی طنین‌انداز شد و مسیر مبارزه بی‌امان مردم فلسطین را شتابنده و توفنده ساخت.

فرماندار ساوه افزود: روز قدس روز نمایش اتحاد و همبستگی جهان اسلام در مقابل نمادهای کفر و استکبار دوران معاصر و روز برائت از استکبار و اعلام نفرت عمومی ملل مسلمان و همه آزادگان جهان از رژیم تروریست و اشغالگر قدس و حامی آن شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار است که در توحش و درنده خویی روی هیتلرها و چنگیزها را سفید کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در روز قدس باید مستضعفین جهان در برابر ابرقدرت‌های زورگوی عالم با هم متحد و مجهز شوند و بر هر آنچه کفر است بشورند، تصریح کرد: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور گسترده در این راهپیمایی بار دیگر با آرمان‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کرده و همبستگی خود را با ملت فلسطین اعلام خواهند کرد.

فرماندار ساوه با تاکید بر اینکه ملت‌های مسلمان در روز قدس با مشت‌های گره خورده حق آزادی فلسطین را مطالبه خواهند کرد، بیان داشت: مسئله قدس امروز به یک مسئله جهانی تبدیل شده است و همه مسلمانان وظیفه دارند در برابر رژیمی که به قواعد انسانی پایبند نبوده و برای رسیدن به زیاده‌خواهی‌های خود از هیچ ظلم و تعدی علیه ملت مظلوم و بی‌دفاع فلسطین دریغ نمی‌‌کند، به پا خیزند.

آزاد گفت: روز قدس از ماهیت جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی تفکیک ناپذیر است و مردم ایران دفاع از ارزش‌های فلسطین را هم‌پای دفاع از ارزش‌های انقلاب خود می‌دانند.

وی تاکید کرد: بدون شک مردم ایران فردا و در روز جهانی قدس بار دیگر با شرکت در راهپیمایی روز قدس حمایت خود را از مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین اعلام کرده و دشمنان را ناامید و مایوس کردند.

انتهای پیام/87008/ح30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول