اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

مردم مسلمان در روز قدس ندای حق‌طلبانه خود را به گوش جهانیان خواهند رساند

استاندار بوشهر گفت: مردم مسلمان ایران اسلامی با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس ندای حق‌طلبانه خود را به گوش جهانیان خواهند رساند.

مردم مسلمان در روز قدس ندای حق‌طلبانه خود را به گوش جهانیان خواهند رساند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر، فریدون حسنوند امروز به مناسبت روز جهانی قدس پیامی صادر کرد که در بخشی از این پیام آمده است: مردم ولایت‌مدار و روزه‌دار استان بوشهر همواره در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی حمایت خود را از نظام و انقلاب نشان داده‌اند این بار نیز برای حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین ندای حق‌طلبانه خود را به گوش جهانیان خواهند رساند.

حسنوند با بیان اینکه رژیم صهیونیستی مشروعیت ندارد گفت: طبق فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران مسلمانان در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان همواره برای حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین به صحنه می‌آیند و جنایات و خیانت‌های استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنند.

استاندار بوشهر تاکید کرد: روز قدس در واقع روز خروش ملت‌های مسلمان بر علیه هرگونه اشغال و تجاوز است و بر هر مسلمانی واجب است بر علیه استکبارگران و متجاوزان فریاد اعتراض سر دهد.

حسنوند یادآور شد: روز قدس روزی است که بنیان پوشالی و توخالی رژیم صهیونیستی را می‌لرزاند و در این روز همبستگی و اتحاد ملت‌های مسلمان و انقلابی در سراسر جهان به منصه ظهور می‌رسد.

استاندار بوشهر اضافه کرد: روز قدس روز پاسداشت کرامت و انسانیت و روز گرامیداشت نیم قرن مقاومت و مبارزه ملت مظلوم فلسطین در برابر متجاوزان و مستکبران است.

حسنوند با تاکید بر لزوم حضور هوشیارانه و بابصیرت مردم در راهپیمایی روز قدس بیان داشت: مردم استان بوشهر بار دیگر با هوشیاری و با بصیرت بالای خود در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور می‌یابند و ضمن محکوم کردن استکبارگران، گام دوم حماسه سیاسی در عرصه بین‌المللی را برمی‌دارند.

وی تصریح کرد: حضور در راهپیمایی روز قدس امسال در واقع در راستای استمرار بیداری اسلامی در جهان است و اطمینان داریم که بار دیگر مردم ایران اسلامی و استان بوشهر حضوری حماسی در این راهپیمایی خواهند داشت.

انتهای پیام/66006/ح/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول