اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان بوشهر طی بیانیه‌ای اعلام کرد

خلق حماسه‌ای دیگر توسط مردم با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس

فرمانده انتظامی استان بوشهر طی بیانیه‌ای اعلام کرد: مردم با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس حماسه‌ای دیگر رقم خواهند زد.

خلق حماسه‌ای دیگر توسط مردم با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی بوشهر، سردار حیدر عباس‌زاده در بیانیه‌ای که به مناسبت روز جهانی قدس منتشر کرد، آورده است: قدس قبله نخستین و حرم دوم مسلمانان جهان، وطن میلیون‌ها آواره فلسطینی است که استکبار آن سرزمین را از دست ساکنانش خارج ساخت و تحت سلطه نیروهای اشغالگر قرار داده است.

وی در این بیانیه با بیان اینکه  نهضت مقابله با اسرائیل و حمایت از فلسطین از همان ابتدای سال‌های اشغال شکل گرفت، افزوده است: از همان نخستین سال‌های اشغال پاره تن اسلام، ، با مقاومت فلسطینیان و اعتراض مسلمانان و آزاده‌های جهان در قالب شکل‌گیری نهضت مقابله با اسرائیل روبه‌رو بود.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به صدور فرمان تاریخی امام راحل مبنی بر روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان تصریح کرده است: امام راحل با تعیین این روز بعنوان حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین، مسئله آزادی فلسطین از چنگال غاصبان، رهایی قدس را سرلوحه آرمان‌های خود قرار دادند.

عباس‌زاده، شرکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس را یک وظیفه برای مسلمانان و آزادیخواهان دانسته و تاکید کرده است:مسلمانان جهان و آزادیخواهان باید در روز قدس  بافریاد کشیدن بر سر ستمکاران تاریخ، پایه‌های سست رژیم اسرائیل را به لرزه درآورند.

وی، بیت‌المقدس را به‌ عنوان مهم‌ترین شهر فلسطین، از نظر اسلامی دارای اهمیت ویژه‌ای دانسته و تأکید کرده است: امام راحل با تدبیر الهی خویش و نام‌گذاری روز قدس، مبارزه با اسرائیل و دفاع از حقوق ملت فلسطین را به عنوان تکلیفی اسلامی به همه فرقه‌ها ، ملیت‌ و زبان‌های گوناگون گوشزد کردند و اعلام داشتند که حمایت از اسرائیل، خیانت به اسلام است.

فرمانده انتظامی بوشهر در این بیانیه با اشاره به اینکه، اینک پس از گذشت 34 سال از صدور این فرمان امام راحل، ضرورت و اهمیت وحدت مسلمانان و کشورهای اسلامی علیه رژیم صهیونیستی بیشتر نمایان است، افزوده است: رهایی بیت المقدس با پیروی از منویات امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری محقق می‌شود از این رو از ملت مسلمان و هوشیار ایران اسلامی و مردم همیشه در صحنه استان بوشهر برای حضور در راهپیمایی روز قدس و خلق حماسه‌ای دیگر دعوت می‌شود.

انتهای پیام/66006/ذ/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول