اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان:

هیئت مدیره در مورد تشکیل تیم بسکتبال همیاری تصمیم‌گیری می‌کند

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان گفت: هیئت مدیره به زودی در مورد تشکیل تیم بسکتبال همیاری زنجان تصمیم‌گیری می‌کند.

هیئت مدیره در مورد تشکیل تیم بسکتبال همیاری تصمیم‌گیری می‌کند

محمدمهدی احمدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با بیان اینکه تصمیم‌گیری در مورد تشکیل تیم بسکتبال همیاری زنجان به صورت جمعی انجام می‌شود، اظهار داشت: سازمان همیاری به طور قطعی از تیم بسکتبال با ویلچر حمایت می‌کند.

وی با بیان اینکه به عنوان مدیر عامل پیشنهاد تشکیل تیم بسکتبال همیاری زنجان را ارائه داده است، افزود: حتی اگر لازم باشد می‌توان با بودجه کمتر تیمی بست که بتواند در لیگ برتر حضور داشته باشد.

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان تصریح کرد: هیئت مدیره این سازمان به زودی در مورد تشکیل یا عدم تشکیل تیم بسکتبال همیاری زنجان تصمیم‌گیری می‌کند.

وی با اشاره به اینکه سازمان همیاری شهرداری‌ها طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی زیادی را در دست اجرا دارد، اضافه کرد: با تصویب طرح منطقه ویژه اقتصادی زنجان در مجلس، عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

احمدیان از آماده شدن زیرساخت‌های منطقه ویژه اقتصادی زنجان خبر داد و افزود: سازمان در حال انتخاب مشاور برای ایجاد این منطقه است.

وی به پروژه‌‌های در دست اجرای سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان در منطقه گاوازنگ اشاره کرد و گفت: این سازمان بیش از 12 میلیارد تومان در این منطقه پروژه در دست اجرا دارد.

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های استان زنجان به بررسی راه‌اندازی پرواز بین زنجان ـ تهران اشاره و تصریح کرد: راه‌اندازی این پرواز به صورت آزمایشی در دستور کار قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: راه‌اندازی پرواز آزمایشی بین زنجان ـ تهران برای یک ماه آینده بررسی می‌شود.

احمدیان به درخواست‌های موجود در سطح استان زنجان برای راه‌اندازی پرواز بین زنجان ـ تهران اشاره کرد و گفت: برای قشر خاصی از مردم موضوع زمان مهم است از این رو درخواست‌های موجود برای راه‌اندازی پرواز بین زنجان ـ تهران بررسی می‌شود.

وی تاکید کرد: راه‌اندازی پرواز بین زنجان ـ تهران جزو پروازهای اصلی محسوب نمی‌شود از این رو راه‌اندازی این پرواز به صورت آزمایشی بررسی می‌شود در صورت وجود استقبال ادامه می‌یابد.

انتهای پیام/73004/ح30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول