اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از جدایی از فوتبال کیش

سرمربی امید کیش به تیم شهرداری دزفول پیوست

سرمربی فصل قبل امید کیش در لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور با جدایی از این تیم هدایت شهرداری دزفول در لیگ باشگاه‌های کشور را بر عهده گرفت.

سرمربی امید کیش به تیم شهرداری دزفول پیوست

به گزارش خبرگزاری فارس در جزیره کیش حسن‌علی شاهمرادیان پس از سپری کردن دو فصل موفق در فوتبال جزیره با پذیرفتن پیشنهاد تیمی از لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور فوتبال کیش را به مقصد دزفول ترک کرد.

وی در مدت زمان مربیگری خود در فوتبال کیش موفق شد با کسب قهرمانی باشگاه‌های این جزیره جواز حضور در لیگ باشگاه‌های کشور را نیز به دست آورده و این تیم سفید جامه را در اولین حضور رهسپار لیگی پر هیجان و فرسایشی کند.

فنی‌ترین مربی فوتبال کشور در سال 1384 امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در جزیره کیش اظهار داشت: همواره تلاش کرده‌ام هر جا که کار کرده‌ام اثرگذار باشم و با چنین دیدگاهی وارد فوتبال کیش شدم و خیلی خوشحال هستم که با اثرگذاری مثبت بر فوتبال این دیار کار خود را ادامه خواهم داد.

شاهمرادیان در ادامه افزود: حضور در لیگ باشگاه‌های کشور در هیئت نماینده فوتبال کیش بسیار سخت و طاقت فرساست چرا که به دلیل وجود تفاوت در بافت و ساختار اقلبمی و موقعیت استراتژیکی جزیره کیش با سایر بخش‌های سرزمین اصلی صرف حضور در جمع مدعیان فوتبال کشور به نوعی یک شاهکار به حساب می‌آید.

وی با اشاره به اینکه تیم امید کیش تنها با تفاضل دو گل از رسیدن به موفقیت در لیگ دسته سوم ایران بازماند، بیان داشت: اینکه در نخستین حضورمان در عرصه مسابقات کشوری خوب ظاهر شدیم بر کسی پوشیده نیست و نمایش‌های درخشان بازیکنان جوان تیم ما تحسین‌ها را بر انگیخت و اگر در بازی پایانی خود مقابل تیم شهرداری ممسنی به جای برد دو بر صفر با نتیجه‌ای بهتر مثلا چهار بر صفر پیروز شده بودیم اکنون باید خود را مهیا حضوری دوباره در این مسابقات می‌کردیم.

این سرمربی با سابقه فوتبال کشور از سختی‌های کار در کیش به عنوان پاشنه آشیلی نام برد که تداوم موفقیت را غیر ممکن خواهد کرد و گفت: با شرایطی که بر فوتبال کیش حاکم شده بخش خصوصی محکوم به نابودی است و تا زمانی که ساز و کاری مناسب در راستای رفع این معضل ایجاد نشود کاری از پیش نخواهد رفت.

سرمربی سابق کشت و صنعت کارون شوشتر و امید کیش با بیان اینکه تجربیات ارزشمندی از دو فصل حضور در فوتیال کیش به دست آورده، تصریح کرد: با بکار گیری این تجربیات و ادامه سیر صعودی کار خود و البته با توجه به نگاه مثبت مسئولان تیم و "محمد‌علی دوایی‌فر" شهردار درفول تلاش خواهم کرد تا کار ناتمام خود با تیم امید کیش را به اتمام رسانم.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: از تمام کسانی که در دو فصل اخیر یاری رسان من بودند و با هدف پیشرفت فوتبال این جزیره گام برداشتند تشکر می کنم و از محمود پازوکی و احمد بهاردوست رئیس و دبیر هئیت فوتبال کیش که با نگاهی مثبت ما را حمایت کردند سپاسگزارم.

یادآور می شود حسن علی شاهمرادیان از فصل 91-90 به مدت دو فصل هدایت تیم فوتبال امید کیش را بر عهده داشت و موفق شد به یک مقام قهرمانی در لیگ باشگاه‌های جزیره کیش دست یابد ضمن اینکه با حضور در لیگ دسته سوم کشور و بهره بردن از جمعی بازیکن جوان تنها به دلیل دو تفاضل گل کمتر از رسیدن به موفقیت در این مسابقات باز ماند.

انتهای پیام/88003/ق40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول