اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز:

70 درصد بودجه سالانه شهرداری در عمران شهری هزینه می‌شود

شهردار تبریز گفت: بخش عمران بیش از 70 درصد بودجه سالانه شهرداری تبریز را به خود اختصاص می‌‌دهد و این حجم از تخصیص اعتبارات، زمینه‌ساز توسعه جهشی تبریز نسبت به گذشته شده است.

70 درصد بودجه سالانه شهرداری در عمران شهری هزینه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین در نشست بررسی عملکرد حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری و سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه این معاونت گفت: در چند سال گذشته و با توجه به کمبودها و خلاءهای عمرانی و توسعه‌ای، شهرداری به منظور جبران عقب‌ماندگی‌های عمرانی و توسعه‌ای شهر در کنار تدوین برنامه جامع توسعه پنج ساله تبریز و بسترسازی برای جذب سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی ـ خدماتی، بخش اعظمی از بودجه‌های سالانه خود را به طرح‌ها و پروژه‌های عمران شهری تخصیص داده تا از این رهگذر نیز به تسریع روند توسعه تبریز کمک شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه شهرداری تبریز در کنار این سیاست‌ها که موفقیت‌آمیز هم بوده موفق به افزایش چشمگیر بودجه‌های سالانه شهرداری نیز شده که در این راه اعتماد، مشارکت و همکاری شهروندان تبریزی نیز بی‌تاثیر نبوده است.

شهردار تبریز خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته شهر تبریز به جهت اجرای انبوهی از طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و خدماتی به کارگاه عمرانی در بین کلان‌شهرهای کشور تبدیل شده و آثار و نتایج این طرح‌ها در جای جای شهر و در قالب طرح‌های توسعه‌محور قابل مشاهده است.

نوین در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه در هفت سال گذشته بیش از پنج هزار طرح و پروژه عمرانی، خدماتی، مشارکتی متنوع و ماندگار از سوی شهرداری در نقاط مختلف شهر تبریز به مرحله اجرا درآمده است،‌ افزود: این تعداد پروژه عمرانی خدماتی با مجموع 60 هزار میلیارد ریال اعتبار در مناطق مختلف شهری تبریز و عمدتاً در بخش زیرساخت‌ها به مرحله اجرا و بهره‌برداری رسیده‌اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه این حجم از پروژه‌ها تاثیر غیرقابل انکار خود را در توسعه جهشی تبریز بر جای گذاشته ابراز امیدواری کرد که با تعامل و همکاری عموم مردم، اعضای شورای شهر، مسئولان استانی و شهری و نیز شهرداری تبریز این روند تداوم یابد.

انتهای پیام/60002/م/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول