اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری زاهدان:

ورود شهرداری‌ها به مسائل فرهنگی تعامل آنها را با مردم ارتقا‌ می‌بخشد

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری زاهدان گفت: ورود شهرداری‌ها به مسائل فرهنگی و اجتماعی باعث افزایش حفظ مسئولیت بین شهروندان و تعامل بیشتر آنان با مسئولان خواهد شد.

ورود شهرداری‌ها به مسائل فرهنگی تعامل آنها را با مردم ارتقا‌ می‌بخشد

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط‌ عمومی شهرداری زاهدان، محمد خیرخواه اظهار داشت: یکی از اهداف مهم شهرداری در بحث‌های فرهنگی، موضوع ارتقا‌ و افزایش کیفی سطح زندگی شهروندان است که در این راستا شهرداری تلاش کرده از حداقل امکانات موجود برای ارائه خدمات مورد نیاز استفاده کند.

وی افزود: امروزه زندگی ماشینی در بسیاری از مواقع مشکلاتی را برای مردم به وجود آورده که در این میان مشکلات روحی و روانی ناشی از این امر در زمره مهم‌ترین آنها‌ست که نقش شهرداری‌ها برای برطرف کردن یا به حداقل رساندن این معضل بسیار مهم و کلیدی است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری زاهدان ادامه داد: نتایج روحی و روانی عملکرد دستگاه‌ها و نهادهای ذی‌ربط در هر شهر بستگی به نحوه خدمات‌دهی براساس فاکتورهای مورد نیاز هر منطقه دارد و در واقع هر چه ارائه خدمات به شهروندان در زمینه‌های مختلف به نحو مطلوب‌تری انجام شود قطعا با نتایج روحی و روانی بهتری خواهد بود.

وی ضمن تشریح اقدامات فرهنگی انجام شده توسط شهرداری زاهدان اضافه کرد: با فعالیت‌های فرهنگی انجام شده در سال‌های اخیر، توانسته‌ایم تا حدود زیادی نحوه نگاه و نگرش شهروندان به شهرداری را از یک مؤسسه صد‌در‌صد خدماتی به یک ارگان فرهنگی تغییر دهیم.

وی گفت: این تغییر نگرش شهروندان سبب تعامل بیشتر مرم با شهرداری و افزایش حس مسئولیت آنان در قبال خدمات صورت گرفته شده است.

انتهای پیام/75004/ش/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول