اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیشکسوت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد:

مردم موافقان انحلال تیم شهرداری یاسوج را در هر مقامی کنار می‌زنند

پیشکسوت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم استان و به خصوص شهر یاسوج و به ویژه جوانان هوادار فوتبال اجازه نمی‌دهند که هر شخصی در هر مسئولیتی در ارتباط با حذف تیم شهرداری یاسوج سخن فرسایی کند.

مردم موافقان انحلال تیم شهرداری یاسوج را در هر مقامی کنار می‌زنند

 صفر نصیریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: تیم فوتبال شهرداری یاسوج اکنون به عنوان تیمی شناخته شده در فوتبال کشور است که در سراسر ایران هواداران خود را دارد.

پیشکسوت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: تیم شهرداری متعلق به همه مردم استان است که باید در مورد آن با احتیاط صحبت کنیم.

وی افزود: اکنون جوانان و نوجوانان زیادی به عشق حضور تیم در رقابت‌ها شب و روز را به سر می‌کنند و همه وظیفه داریم برای خوشحالی و شادی این قشر تلاش کنیم.

بی‌تفاوتی مسئولان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به ورزش

نصیریان با ابراز گلایه از برخی دستگاه‌ها و مسئولانی که هرگز به فکر تعالی ورزش این استان نیستند، تصریح کرد: چرا باید تنها شهرداری یاسوج و شورای شهر سختی‌های این کار را تحمل کنند و بقیه مسئولان نسبت به ورزش و خواسته جوانان بی‌تفاوت باشند.

کاپیتان تیم فوتبال عمران یاسوج در سال‌های گذشته از برخی صحبت‌ها راجع به انحلال تیم فوتبال شهرداری یاسوج گفت و افزود: همه این حرف‌ها سیاسی است و متأسفم که برخی از حرف‌ها توسط کسانی زده می‌شود که خود روزگاری ورزشکار بوده‌اند.

هر کس از انحلال تیم شهرداری بگوید خود را ضایع کرده است

نصیریان تصریح کرد: امروز سخن از انحلال تیم فوتبال شهرداری یاسوج تنها ضایع کردن خود افراد است که نزد مردم دیر یا زود ضایع خواهند شد.

این کارشناس فوتبال ادامه داد: کسانی که دم از انحلال تیم فوتبال شهرداری یاسوج می‌زنند اگر می‌توانند به صورت مستقیم با مردم مطرح کنند تا جواب خود را بگیرند.

نصیریان تصریح کرد: برای نمونه من به عنوان یک ورزشکار پیشکسوت هرگز جرأت این را نخواهم داشت که از انحلال تیمی بگویم که اکنون عشق به آن در خون و رگ جوانان یاسوج جاری و ساری است.

این پیشکسوت فوتبال در پاسخ به این سئوال فارس که آیا سخنانی که از درون شورای شهر نسبت به این موضوع بیان می‌شود صحت دارد یا خیر؟ عنوان کرد: فکر نمی‌کنم که چنین باشد، چراکه مردم به افرادی رأی دادند که بسیاری از آن‌ها خود ورزشکار هستند و ورزشکار نیز هیچ‌گاه از تعطیلی ورزش خوشحال نمی‌شود.

مخالفین تیم شهرداری یاسوج دیر یا زود کنار می‌روند

نصیریان چنین رویکرد و نگاهی از سوی هر نهاد و دستگاه و مجموعه‌ای را خطرناک دانست و اذعان داشت: مردم با کسی تعارف ندارند و این را می‌توان از حرف‌‌های آن‌ها در کوچه و بازار شنید.

وی، مهم‌ترین خصیصه نظام جمهوری اسلامی را احترام به رأی و عقیده مردم و دانست و متذکر شد: در انتخابات گذشته دیدیم که همه حرف‌های سخیف دشمنان راجع به فرمایشی بودن انتخابات نقش بر آب شد و همه فهمیدند که نظام جمهوری اسلامی بر پایه احترام به رأی و نظر مردم اداره می‌شود.

این کارشناس فوتبال در کهگیلویه و بویراحمد شهرداری و شورای شهر یاسوج را خادم فرهنگی مردم دانست و گفت: چه کار فرهنگی از این بالاتر که با ورزش به جنگ تهاجم فرهنگی برویم.

انتهای پیام/2571/ذ40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول