اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار خمینی شهر عنوان کرد

تحقق 85 درصدی بودجه شهرداری خمینی‌شهر در سال جاری

شهردار خمینی شهر گفت : بودجه چهار ماهه ابتدای سال ما حدود 15 درصد کاهش داشته و توانستیم 85 درصد از بودجه را دریافت کنیم که طی سال‌های گذشته این موضوع بی سابقه بوده است.

تحقق 85 درصدی بودجه شهرداری خمینی‌شهر در سال جاری

محمد شرفا امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد بودجه شهرداری خمینی‌شهر اظهار کرد: سال گذشته بودجه 26 میلیارد و 800 میلیون تومان بود که 31 میلیارد و 500 میلیون تومان وصول شدنی و حدود 22 درصد نیز افزایش درآمد داشته‌ایم امسال نیز با توجه به افزایش حقوق کارگران و کارمندان و افزایش مصالح کشور 40 میلیارد بودجه را در نظر گرفتیم و در حال حاضر نیز بودجه چهار ماهه ابتدای سال ما حدود 15 درصد کاهش داشته و توانستیم 85 درصد از بودجه را دریافت کنیم که طی سال‌های گذشته این موضوع سابقه نداشته است.

این مسئول با بیان اینکه در سال گذشته در بودجه جاری بیش از 30 درصد کاهش داشته‌ایم، افزود: این نشانه تلاش کارکنان و استفاده از ظرفیت‌های شهر در جهت جذب سرمایه دارد.

شهردار خمینی شهر پیرامون راه‌های تامین درآمدهای شهرداری گفت: به طور عمومی درآمد شهرداری از صدور پروانه و بحث کمیسیون ماده 100 است و در سال گذشته بخشی از آن پیرامون عوارض آلاینده‌ها و ارزش افزوده که در نهایت 20 درصد دولتی و 80 درصد کمک‌های مردمی بوده است.

وی در مورد درآمد پایدار شهرداری خمینی‌شهر گفت : درآمد پایدار دغدغه‌ای است که تمام شهرداری‌ها گرفتار آن هستند و اگر ما تنها منتظر مراجعه ارباب‌ رجوع بمانیم نمی‌توانیم برنامه‌ریزی صحیحی انجام دهیم، درآمدهای شهرداری عموما شش ماه دوم سال است، در صورتی که کارهای عمرانی باید شش ماه اول سال انجام شود بنابراین تمام شهرداری‌ها به سمت داشتن یک درآمد پایدار رفته‌اند تا بتوانند  هزینه‌های جاری را پرداخت کرده و  براساس درآمدهای روزمره بتوانند برنامه‌های عمرانی خود را برنامه‌ریزی کنند.

انتهای پیام/63020/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول