اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تصویب شورای شهر اردبیل صورت می‌گیرد

تخفیف 20 درصدی شهرداری اردبیل برای دریافت مطالبات

با پیشنهاد شورای شهر اردبیل و به مدت 40 روز به میمنت عید فطر، هفته دولت و دفاع مقدس شهروندان اردبیلی می‌توانند از تخفیف 20 درصدی شهرداری در مطالبات و صدور پروانه استفاده کنند.

تخفیف 20 درصدی شهرداری اردبیل برای دریافت مطالبات

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در دویست و هشتاد و دومین جلسه شورای شهر اردبیل که صبح امروز در محل شورای شهر اردبیل برگزار شد، اعضای شورای شهر اردبیل با پیشنهاد شهرداری مبنی بر ارائه تخفیف 20 درصد به میمنت عید سعید فطر، گرامیداشت هفته دولت و همچنین هفته دفاع مقدس موافقت کردند اما تاکید داشتند که جرایم ماده 100 شهرداری نیز که قطعی شده است در زمره این تخفیفات قرار گیرد.

در نامه ارسال شده شهرداری، تخفیف 20 درصد شامل کلیه مطالبات به استثنای اجاره مستغلات، جرایم آرا ماده 100، هزینه حفاری و ارزش افزوده می‌شود اما اعضای شورای شهر اردبیل اصرار کردند تا جرایم ماده 100 که قطعی شده مشمول این تخفیفات شود و به شهرداری توصیه کردند از نام بردن موارد تخفیف خودداری کرده و در حد امکان به افرادی که جرایمشان در کمیسیون ماده 100 قطعی شده تخفیف ارائه کنند که شهردار اردبیل این امر را مغایر قانون و مقرارت توصیف کرده و اصرار داشت تا جرایم ماده 100 شامل این تخفیفات نشود که بالاخره با رای اکثریت اعضای شورای شهر این پیشنهاد شهرداری مبنی بر صدور مجوز اعمال 20 درصد تخفیف به مطالبات شهرداری مدنظر قرار گرفت و مصوب شد.

اعضای شورای شهر اردبیل همچنین با پرداخت 7 میلیون ریال مساعدت مالی به شورای اسلامی استان به خاطر تامین شدن برخی از هزینه‌های روز شوراها و مراسم برگزار شده موافقت کردند.

در این جلسه شهردار اردبیل در سخنانی با یادآوری اینکه بودجه متوازن اولین قدم توسعه شهری بوده و ضرورت دارد متناسب با توسعه مساحتی، توسعه عمرانی نیز با نگاه عادلانه صورت گیرد، اظهار داشت: بحث عمران و توسعه شهری با نگاه کلان شهری و رعایت توازن گامی جدی است که بتوان یک حرکت سازنده و مثبت را در حوزه عمران و آبادانی شاهد و ناظر بود.

صدیف بدری عنوان کرد: ما در برنامه‌ریزی‌های خود سعی کردیم تمام چهار منطقه شهرداری را در بخش عمرانی و توسعه‌ای یکسان، متوازن و عادلانه ببینیم و تقسیم‌بندی مناطق متناسب با جمعیت، مساحت شهری در پراکنش خدمات و خدمت‌رسانی بهتر مدنظر بوده است.

وی افزود: ما در انجام برنامه‌ها و تکالیفی که بر عهده ما گذاشته شده است مصمم‌تر از هر زمان دیگر هستیم به طوری که یقین داریم مردم نیز در این حرکت مثبت ما را یاری کرده و زمینه یک تحول اساسی و زیر‌بنایی در مناطق شهری و حوزه خدمات‌رسانی فراهم خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهردار اردبیل در پایان سخنان خود با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 120 هزار تن آسفالت تهیه و توزیع شده و پیش‌بینی می‌کنیم این رقم به بیش از 200 هزار تن نیز افزایش یابد، گفت: به رغم هزینه‌های سنگین تهیه قیر و مصالح با پیگیری‌های و تلاش‌های مجدانه شهرداران مناطق و همچنین حمایت شورای شهر امیدواریم در اهدافمان مثبت و موفق عمل کنیم.

انتهای پیام/62004/ح40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول