اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل خبر داد

تحقق 100 درصدی برنامه‌های شهرداری به غیر از انتقال بازار آهن‌فروشان

شهردار اردبیل گفت: برنامه‌هایی که در قالب وعده به شورای شهر و اهداف سالانه پیش‌بینی شده بود 100 درصد منهای انتقال بازار آهن‌فروشان تحقق یافته است.

تحقق 100 درصدی برنامه‌های شهرداری به غیر از انتقال بازار آهن‌فروشان

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری ظهر امروز در نشست مشترک با مدیران و مسئولان حوزه شهری شهرداری اردبیل اظهار داشت: کار انتقال بازار آهن‌فروشان نیز در مرحله طراحی و تمهید مقدمات برای انتقال قطعی است که با مساعدت وزیر راه و شهرسازی و استاندار اردبیل برای این کار 43 هکتار زمین در نظر گرفته شده است.

وی با اعلام اینکه از برنامه‌های امسال شهرداری بخش عمده‌ای از کارهای عمرانی در چهار ماه گذشته انجام شده و فعالیت‌ها در دو ماه باقیمانده از فصل کاری نیز به جد پیگیری می‌شود، افزود: ما تا زمانی که برف زمستانی بر زمین ننشیند و هوای اردبیل اجازه عمران و آبادانی را بدهد به نهضت عظیم آسفالت‌ریزی و جدول‌گذاری و بهسازی و مرمت پیاده‌روها و پازل‌کاری پیاده‌روها و همچنین بهسازی معابر اقدام خواهیم کرد.

بدری با بیان اینکه با حرکت مثبت شهرداری دغدغه شهروندان اردبیلی در حوزه آسفالت‌ریزی به حداقل رسیده است، گفت: ما این کاهش دغدغه را از تماس‌های مردم با خط 137 فهمیدیم که نسبت به گذشته گله‌مندی مردم کاهش یافته است.

شهردار اردبیل خاطرنشان کرد: در کنار آسفالت‌ریزی و جدول‌گذاری و پازل‌کاری، در توسعه فضای سبز، نور‌پردازی فضاهای شهری، کاشی‌کاری ستون‌های مربوط به پل‌های روگذر اقدامات انقلابی انجام دادیم که قطعاً همه این کارها زیربنایی است.

این مسئول یادآور شد: تحقق شعار «هر شهروند، یک درخت» آرمان و هدف‌گذاری ما در حوزه توسعه فضای سبز و کاشت درختان است به طوری که تا پایان فصل کاری 100 درصد این برنامه محقق شده و 20 هزار هکتار به فضای سبز شهری افزوده شود.

شهردار اردبیل از الکترونیکی شدن شهرداری تمام مناطق اردبیل خبر داد و گفت: تا پایان شهریور ماه به صورت جامع و کامل شهرداری الکترونیک راه‌اندازی می‌شود تا ارائه خدمات به مردم و مراجعان سرعت گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بدری در پایان سخنان خود از فروش و توزیع کارت بلیط الکترونیکی برای اتوبوس‌های شهری در اردبیل خبر داد و ابراز داشت: ‌انتظار می‌رود شهروندانی که با اتوبوس تردد می‌کنند این کارت 10 هزار تومانی را خریداری کنند تا در ورود و خروج خود به اتوبوس‌های شهری از امکانات آن استفاده کنند تا نیازی به پرداخت وجه نقد و پول خرد به صاحبان اتوبوس‌های شهری نباشد.

انتهای پیام/62003/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول