اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرهنگ صورت می‌گیرد

برگزاری سومین نشست مشاوره خانواده پایدار در شهرری

نشست مشاوره خانواده پایدار با حضور شاهین فرهنگ روز یک شنبه سوم شهریور ماه در فرهنگسرای ولاء برگزار خواهد شد.

برگزاری سومین نشست مشاوره خانواده پایدار در شهرری

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌ عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 20، سید رضا موسوی از برگزاری سومین نشست مشاوره خانواده پایدار با حضور شاهین فرهنگ خبر داد و با اشاره به اهمیت ترویج  سبک زندگی ایرانی اسلامی گفت: متاسفانه جامعه ما تنها در گفتار، شعار مسلمان بودن را می‌دهند اما در عمل و رفتار از سبک زندگی اسلامی بسیار دور هستند این در حالی است که پایین آمدن آمار ازدواج، بالارفتن آمار طلاق و افزایش زندگی‌های مجردی، از مهم‌ترین تبعات و آسیب‌های رواج سبک زندگی غیر اسلامی در کشور ما است.

موسوی سبک زندگی ایرانی اسلامی را بر پایه الگوگیری از سبک زندگی بزرگان و پیشگامان دین مبین اسلام دانست و گفت: و افراد جامعه باید تلاش کنند ملاک‌ها و معیارهای زندگی خود را به زندگی‌های واقعی ائمه معصومین نزدیک کنند.

برپایه این گزارش، در همین راستا فرهنگسرای ولاء با مشارکت مجتمع کتابخانه ای شیخ کلینی(ره) در نظر دارد برای دومین بار نشست مشاوره‌ای سبک زندگی ایرانی اسلامی را با حضور شاهین فرهنگ در فرهنگسرای ولاء برگزار کند.

در این جلسات موضوعات مختلفی چون آموزش سبک زندگی ایرانی اسلامی، تربیت صحیح  فرزندان، نحوه تعامل با کودکان و نوجوانان و چگونگی مواجهه با مشکلات در خانواده مطرح می‌شود.

سومین دوره این نشست روز یک شنبه سوم شهریور ماه سال جاری از ساعت 15:30 در سالن حضرت ولی‌عصر(عج) فرهنگسرای ولاء برگزار می‌شود.

علاقمندان برای شرکت در این جلسات گروهی و انفرادی می‌توانند به فرهنگسرای ولاء واقع در میدان نماز مراجعه کنند.

انتهای پیام/2462/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول