اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اجتماعی گیلان خبر داد

ارائه خدمات مشاوره‌ای به گردشگران گیلان

مدیرکل امور اجتماعی گیلان از ارائه خدمات مشاوره‌ای به مسافران و گردشگران در طرح‌های سالم‌سازی دریا در این استان خبر داد.

ارائه خدمات مشاوره‌ای به گردشگران گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، عزیز پورعزیزی بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی، فرهنگی و خانواده گیلان با تاکید بر گسترش برنامه‌های ورزشی و فرهنگی در تابستان برای جوانان اظهار کرد: بالا بردن نشاط اجتماعی در جامعه از مهم‌ترین وظایف دستگاه‌های متولی این امر است.

وی خواستار استفاده بهینه از توان و ظرفیت‌های موجود در بخش‌های دولتی و غیر دولتی گیلان در غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان شد و افزود: دستگاه‌های فرهنگی گیلان باید اهتمام ویژه به برنامه‌های ابلاغ شده از طرف شورای اجتماعی کشور داشته باشند.

پورعزیزی با اشاره به اهتمام جدی دستگاه‌های فرهنگی در تدوین سند جامع فرهنگی گیلان، تصریح کرد: آسیب‌های اجتماعی و اخلاقی در بین اقشار مختلف جامعه به‌ویژه جوانان نیازمند توجه ویژه است.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان در ادامه از ارائه خدمات مشاوره‌ای به مسافران و گردشگران توسط اورژانس اجتماعی بهزیستی در طرح‌های سالم‌سازی دریا خبر داد و بیان کرد: اداره کل ورزش و جوانان برنامه‌های مختلفی با هدف ایجاد نشاط اجتماعی برای فصل فراغت جوانان تهیه کرده است.

وی به برگزاری ورزش همگانی در تمام شهرستان‌های گیلان در روزهای جمعه اشاره کرد و گفت: مربیان آمادگی جسمانی در پارک‌های اصلی و مناطق ویژه شهرها و روستاهای استان در ایام تعطیل مستقر می‌شوند.

پورعزیزی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای استفاده بهتر از کتابخانه‌های موجود به‌ویژه در روستاها اندیشیده شده است، یادآور شد: اداره کل کتابخانه‌های عمومی گیلان موضوع مذکور را پیگیری می‌کند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان خواستار استقرار روحانی در روستاهای دارای خانه عالم شد و خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی پیگیر حضور مبلغان دینی در روستاهای استان است.

وی از باز بودن فضاهای اداره‌ها و نهادهای فرهنگی گیلان به منظور اجرای برنامه‌های مربوط به اوقات فراغت در استان خبر داد و اظهار کرد: بخشی از فضای فرهنگی اداره‌ها در اختیار سازمان‌های مردم‌نهاد گذاشته می‌شود.

پورعزیزی با اشاره به گذاشتن اماکن فرهنگی گیلان در اختیار هیئت‌های مذهبی، تصریح کرد: اماکن فرهنگی به منظور برگزاری مراسم‌های فرهنگی و اجتماعی در اختیار هیئت‌های مذکور گذاشته می‌شود.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان همچنین از راه‌اندازی کتابخانه در مساجد روستایی و بقاع متبرکه استان خبر داد و گفت: تمهیدات لازم به منظور تجهیز و تشکیل امکانات کتابداری در مکان‌های مذکور باید اندیشیده شود.

انتهای پیام/84001/ت40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول