اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس‌ بهزیستی بیرجند خبر داد

وجود 4 مرکز مشاوره غیردولتی در بیرجند

رئیس‌ اداره بهزیستی بیرجند گفت: در بیرجند چهار مرکز مشاوره غیردولتی زیر نظر بهزیستی فعال است.

وجود 4 مرکز مشاوره غیردولتی در بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حسن شرفی ظهر امروز در کار گروه اجتماعی فرهنگی شهرستان بیرجند اظهار کرد: بهزیستی در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی فعال است.

وی نگرش خانواده را در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی مهم دانست و ادامه داد: این آسیب‌ها امروزه بیشتر از گذشته است.

خط 123 بهزیستی به صورت سیار فعال است

رئیس‌ اداره بهزیستی بیرجند با بیان اینکه سال به سال بر آمار افراد آسیب‌دیده افزوده می‌شود، اذعان داشت: جلوگیری از این امر نیازمند انجام فعالیت‌های اصولی نهادهای قضایی است.

شرفی با اشاره به فعالیت بهزیستی در حوزه پیشگیری یادآور شد: این سازمان اقدامات مختلفی در زمینه معلولیت‌ها، اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی انجام می‌دهد.

وی از فعالیت‌ خط 123 و 1480 در نقاط مختلف بیرجند خبر داد و متذکر شد: خط 123 به صورت سیار در دو شیفت صبح و عصر فعالیت می‌کند.

پذیرش 29 نفر در مرکز مداخله در خانواده

رئیس‌ اداره بهزیستی بیرجند با بیان اینکه خط 1480 به صورت ثابت خدمات مشاوره‌ای و مددکاری را ارائه می‌دهد، تصریح کرد: در بیرجند چهار مرکز مشاوره غیردولتی فعال هستند.

شرفی از وجود یک مرکز مداخله در خانواده برای کاهش طلاق بین افراد خبر داد و افزود: در سه ماهه نخست سال جاری 29 نفر در این مرکز پذیرش شده‌اند.

وی اضافه کرد: این افراد از خدمات مددکاری اجتماعی، روان‌شناسی، بهداشتی و درمانی، حقوقی، تیمی، آموزشی و پیگیری‌های تلفنی بهره‌مند شده‌اند.

فضای مجازی هنجارهای اجتماعی را زیر پوشش قرار داده است

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران بیرجند با بیان اینکه فضای مجازی در جامعه خود را نشان می‌دهد، گفت: فضای مجازی هنجارهای اجتماعی را تحت شعاع قرار داده است.

علی سالاری از صرف هزینه‌های هنگفت برای ایجاد جنگ سایبری خبر داد و خاطر نشان کرد: هر چه از فرهنگ اصیل خود دور شویم به سمت فرهنگ غرب نزدیک می‌شویم.

انتهای پیام/69010/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول