اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس:

دولت به وعده خود مبنی بر ابلاغ فرمانداری ویژه ورامین عمل نکرد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه فرمانداری ویژه ورامین هنوز ابلاغ نشده و من هم در این ارتباط نامه‌ای به معاون اول رئیس جمهور نوشتم اما بازهم اقدام نشد و دولت به وعده خود عمل نکرد.

دولت به وعده خود مبنی بر ابلاغ فرمانداری ویژه ورامین عمل نکرد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سید حسین نقوی حسینی صبح امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی مبنی بر عدم ابلاغ فرمانداری ویژه ورامین توسط دولت اظهار داشت: بله، متاسفانه فرمانداری ویژه شهرستان ورامین هنوز ابلاغ نشده و من هم در این ارتباط نامه‌ای به محمدرضا رحیمی، معاون اول رئیس جمهور نوشتم و ایشان دستور دادند اقدام فوری شود اما بازهم اقدام نشد و دولت به وعده خود عمل نکرد.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک گفت: مجدداً حدود 10 روز پیش از معاون اول رئیس جمهور وقت ملاقات حضوری خواستم تا بروم و در مورد ابلاغ فرمانداری ویژه صحبت کنم که هنوز وقت تعیین نشده است.

گفتنی است پیش از این سید حسین نقوی از ابلاغ فرمانداری ویژه ورامین تا پایان سال 91 خبر داده بود.

همچنین 25 اردیبهشت سال 1390 بود که فرماندار ورامین جزئیات تأسیس فرمانداری ویژه را در اختیار خبرنگاران قرار داد و اعلام کرد که مصوبه تأسیس فرمانداری ویژه شهرستان ورامین، اواخر هفته گذشته به صورت رسمی به فرمانداری، استانداری و نهادهای ذیربط ابلاغ شده است ولی همچنان پس از گذشت حدود 26 ماه از ابلاغ فرمانداری ویژه ورامین خبری نیست.

* موضوع استقلال خیرآباد را پیگیری نمی‌کنم

سید حسین نقوی که در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه «آیا تجزیه شهر ورامین را در شورای شهر جدید پیگیری می‌کنید» قاطعانه تاکید کرد: من اصلاً این موضوع را پیگیری نمی‌کنم.

وی در این باره اینچنین تشریح کرد: نخست اینکه اسم این مسئله تجزیه شهر ورامین نیست، مردم منطقه خیرآباد درخواست این را دارند که بخش مستقل شوند و طبق قانون چون منطقه خیرآباد و گل تپه جزو شهر ورامین است انفکاکش از شهر ورامین باید بر اساس مصوبه شورای شهر باشد.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک ادامه داد: اگر شورای شهر تصویب کند تفکیک انجام می‌شود و اگر مصوب نکند هیچ‌کس نمی‌تواند هیچ اقدامی صورت دهد، این مسئله دست شورا است، خود خیرآبادی‌ها، امام جمعه خیرآباد و … می‌خواهند، من هم نماینده مردم خیرآباد هستم، مطالبه آن‌ها را پیگیری می‌کنم، البته اگر شورای شهر تصویب نکند دیگر هیچ‌کسی نمی‌تواند کاری کند.

گفتنی است سید حسین نقوی حسینی پیش از این در 26 بهمن ماه 91 اعلام کرده بود که جدایی خیرآباد از ورامین را در شورای شهر آینده پیگیری می‌کنم.

انتهای پیام/2462/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول